خرید ملک و سرمایه گذاری در ملک در کشورهای دیگر یکی از راه های مطمئن برای سرمایه گذاری موفق است که این روزها رواج یافته است.

در واقع خرید ملک در کشوری مانند قبرس یک شمشیر دولبه است. شما می توانید یک ویلای زیبا در قبرس با قیمت پایین خریداری کنید، قیمت آن هر روز در حال افزایش و افزایش است و از طرفی می توانید اقامت دائمی در این کشور زیبای اروپایی با آب و هوای خوب برای خود و همه اعضای آن پیدا کنید. خانواده. پس از 7 سال در نتیجه گرفتن پاسپورت این کشور.

تمامی این مزایا باعث شده است که برنامه اخذ اقامت دائم قبرس از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بسیار مورد استقبال قرار گیرد و تیم سرمایه گذاری بین المللی کنکاش تصمیم گرفت تا مقاله ای کامل و جامع در مورد هر آنچه برای اخذ اقامت دائم قبرس از طریق خرید ملک نیاز دارید بنویسد. از طرف شما. به ما بپیوند:

چرا خرید ملک در قبرس؟

قبرس یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است و از رفاه نسبتا بالایی برخوردار است. قبرس علاوه بر توسعه اقتصادی بالای جزیره و شرایط زندگی خوب، در بخش گردشگری تاثیرگذار است و توانسته است درآمدهای ارزی زیادی را از طریق ورود گردشگران به این کشور جذب کند.

این مشکل بهانه ای شده است تا بسیاری از هتل های بزرگ و رستوران های معروف دنیا قبرس را برای افتتاح شعبه جدید خود انتخاب کنند و بسیاری از سرمایه گذاران ساختمان های خود را به گردشگران و گردشگران اجاره دهند.

خوشبختانه خرید ملک در قبرس به شما و خانواده تان این امکان را می دهد که برای دریافت حق اقامت در این کشور اقدام کنید و با این حق اقامت می توانید پس از 5 سال عضویت در اتحادیه اروپا پاسپورت قبرس را دریافت کرده و شهروند قبرس شوید. شهروند کل اتحادیه اروپا

در این صورت شما و اعضای خانواده تان هیچ محدودیتی برای زندگی، کار و تحصیل در تمامی کشورهای پیشرفته اتحادیه اروپا ندارید و می توانید بدون محدودیت ویزا به بیش از 150 کشور جهان سفر کنید.

هزینه خرید خانه در قبرس چقدر است؟

برای اخذ اقامت دائم قبرس باید ملکی به ارزش حداقل 300000 یورو خریداری کنید. این ملک می تواند آپارتمانی یا ویلایی باشد، اما باید شرایط خاصی داشته باشد تا شما و خانواده تان را قادر به زندگی دائمی، رشد خوب و سود قابل توجهی کند. در انتخاب بهترین ملک می توانید از وکلا و متخصصین در این زمینه کمک بگیرید.

اعضای خانواده وابسته به اقامت قبرس از طریق خرید املاک و مستغلات

خوب، اکنون که هزینه ها و قوانین خرید ملک در قبرس را می دانید، ممکن است بخواهید بدانید کدام اعضای خانواده می توانند با شما در این برنامه همراه شوند. با یک بار خرید ملک در قبرس می توانید برای خود، همسر و فرزندان زیر 25 سال خود اجازه اقامت دائم دریافت کنید.

ساده ترین راه برای گرفتن پاسپورت دوم از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است

اگرچه اخذ اقامت دائم در قبرس جنوبی یکی از ساده ترین و ارزان ترین راه ها برای گرفتن پاسپورت قوی است، اما این روند 7 ساله ممکن است باعث شود که بدانید آیا می توانید با سرمایه گذاری در کشور دیگری به سرعت پاسپورتی قوی دریافت کنید یا خیر. پاسخ بله است.

کشورهای زیادی هستند که بلافاصله با سرمایه گذاری به شما پاسپورت دوم می دهند، اما بهترین این کشورها به گفته مجله فایننشال تایمز، دومینیکا است.

با کمتر از 100000 دلار آمریکا، می‌توانید تنها در عرض چند ماه یک پاسپورت قدرتمند دومینیکا دریافت کنید که به شما امکان می‌دهد بدون دردسر گرفتن ویزا به بیش از 141 کشور در سراسر جهان سفر کنید. کشورهایی مانند منطقه شینگن، سنگاپور، هنگ کنگ، استرالیا، مالزی و مصر.