دانشگاه های زیادی در قبرس شمالی وجود دارد که اکثر آنها در زمینه پزشکی هستند. بنابراین شما گزینه های زیادی برای تحصیل پزشکی در قبرس دارید که انتخاب دانشگاه از بین چندین دانشگاه را دشوار می کند.

موسسه حقوقی دادمهر عدالت به عنوان نماینده رسمی دانشگاه قبرس در ایران و تنها موسسه زیرمجموعه تمامی دانشگاه های قبرس شمالی، شما را در این امر مهم برای انتخاب بهترین دانشگاه برای تحصیل پزشکی مشاوره و راهنمایی می کند. در زیر لیستی از سه دانشگاه برتر قبرس که پزشکی را در لیست رشته های خود دارند آورده شده است. طول مدت این دوره در تمامی دانشگاه های قبرس شش سال و مدرک آن یکسان است (دکتری پزشکی عمومی) بنابراین فارغ التحصیلان می توانند پس از فارغ التحصیلی در دوره های حرفه ای در کشورهای اروپایی ادامه تحصیل دهند.

در این مقاله در مورد تحصیل پزشکی در قبرس توضیح داده ایم. اگر علاقه مند به تحصیل دندانپزشکی در قبرس هستید، توصیه می شود از مقاله این سایت در این زمینه دیدن فرمایید.

دانشگاه پزشکی قبرس توسط ایران به رسمیت شناخته شده است

وی در پاسخ به این سوال که آیا داروی قبرس در ایران مجاز است؟ یا بهتر است گفت رشته پزشکی در دانشگاه های قبرس مورد تایید وزارت بهداشت ایران نیست. اما مورد تایید تمام دنیا از جمله اتحادیه اروپا، کانادا، آمریکا و ترکیه است. فارغ التحصیلان می توانند در تمام کشورهای جهان کار کنند.

یادداشت مهم! برای اینکه دیپلم اخذ شده از دانشگاه های قبرس توسط ایران به رسمیت شناخته شود، باید تحصیلات خود را در مقاطع بالاتر در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ادامه دهید و پس از اتمام تحصیلات پرشکی، مدرک ویژه ای دریافت کنید.

او در دانشگاه بین المللی قبرس در رشته پزشکی تحصیل می کند

دانشگاه بین المللی قبرس یکی از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی است. پزشکی در دانشگاه بین المللی قبرس مورد تایید اتحادیه اروپا، ترکیه، کانادا و ایالات متحده آمریکا می باشد.

تحصیل پزشکی در CIU به معنای گذراندن سه سال اول در دانشگاه بین المللی قبرس و سه سال آخر مربوط به بخش عملی در دانشگاه آدانا باشکنت است. یکی از مزایای تحصیل در رشته پزشکی در این دانشگاه داشتن مدرک تحصیلی از دو دانشگاه می باشد.

اگر قصد ادامه تحصیل در رشته پزشکی در قبرس را دارید بهتر است بدانید که با توجه به تجربه چندین ساله و تعداد پذیرش زیادی که برای دانشجویان دریافت کرده ایم، تحصیل در این رشته در CIU دانشگاه بین المللی قبرس یکی از بهترین گزینه ها می باشد. زیرا دانشگاه CIU از دانشجویان ایرانی حمایت زیادی می کند. euromy.info

او در دانشگاه مدیترانه شرقی در رشته پزشکی تحصیل می کند

شرایط پذیرش برای رشته پزشکی EMU دیپلم و معدل پیش دانشگاهی بالای 16 می باشد. رشته پزشکی دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس یک رشته مشترک با یکی از دانشگاه های برتر ترکیه یعنی دانشگاه مرمره واقع در استانبول.

در واقع دانشجویانی که قصد تحصیل در رشته پزشکی در دانشگاه مدیترانه شرقی را دارند باید سه سال اول را در دانشگاه مدیترانه شرقی قبرس بگذرانند و پس از آن واحدهای عملی را در دانشکده پزشکی دانشگاه مرمره بگذرانند.

او در دانشگاه خاورمیانه پزشکی می خواند

دانشگاه قبرس شرقی یکی از بهترین دانشگاه ها برای تحصیل پزشکی است. رتبه و رتبه این دانشگاه از دانشگاه مدیترانه شرقی پایین تر است اما این دانشگاه سابقه طولانی در تدریس علوم پزشکی دارد.

افرادی که قصد تحصیل در رشته پزشکی در این دانشگاه را دارند در تمام مدت تحصیل در قبرس خواهند بود چرا که بیمارستان این دانشگاه دارای امکانات لازم جهت انجام واحدهای عملی در این زمینه می باشد.

بیمارستان ویژه دانشگاه شرقی در نزدیکی قبرس دارای امکانات ویژه است. در زیر تصاویری از بیمارستان دانشگاه خاور نزدیک را در اختیار شما قرار می دهیم که دانشجویان پزشکی در آن زمان بالینی خود را سپری می کنند.