تقریبا تعداد زیادی از ردیابهای بازار این دادهها را در اختیار ما قرار میدهند؛ اما استفاده از انواع ردیاب خودرو بدون نیاز به نصب حسنی دارد که باقی ردیابها ندارند و آن کم کردن دردسر مرحله نصب ردیاب است. باقی امکانات این ردیاب خودرو بدون نیاز به نصب عبارتاند از هشدار سرعت غیرمجاز، موقعیت یابی در نقاط کور ، هشدار جابجایی و هشدار حرکت، ارائه تاریخچه تمام مسیرهای طی شده و گزارش سفر، هشدار وضعیت باتری، دارای آنتنهای داخلی فوقالعاده قوی، درگاه Micro USB با دمای کاری در محدوده منفی 20 تا مثبت 55 درجه سانتیگراد. ردیاب خودرو آهنربایی چیست؟ با خرید و نصب یک ردیاب خودرو آهنربایی می توانید در هرجای دنیا ماشین خود را پیدا کنید. این ردیالها شباهت بسیاری به شارژرهای فندکی خودرو دارند و به دلیل ابعاد کوچک به راحتی در قسمتهای مخفی ماشین پنهان میشوند. ردیاب های اهنربایی به راحتی توسط خودتان قابل نصب هستند. ردیاب ها دیگر ابزاری نظامی نیستند و فقط با دسترسی و مجوز های خاص در اختیار افراد قرار نمی گیرند.

https://www.darkoob.ir/index.php?option=com_content&view=article&preview=0&id=3236

اتصال به اینترنت شاید در بعضی جا ها امکان پذیر نباشد. ضد سرقت IR690 دارای یک باتری داخلی به عنوان منبع تغذیه کمکی می باشد اما نیاز به سیم کشی و اتصال به منبع برق خودرو دارد. همان طور که گفتیم ردیاب های خودرو دارای مدل های متفاوتی نیز می باشند. استفاده می شود. این نوع ردیاب ها در ابعاد و اشکال متنوعی تولید می شوند و به طور میانگین تا ۷ روز شارژ دهی دارند. ردیابها مدلهای مختلف با کارایی متفاوت دارند. این ماهوارهها اطلاعات مرتبط با طول و عرض جغرافیایی هر نقطه از زمین را شناسایی میکنند. هشدار باز شدن درب خودرو از جمله قابلیت هایی است که هر ردیاب خودرویی ندارد و تنها برخی از آن ها از این قابلیت بهره مند هستند. زمانی که فردی بدون اطلاع شما این ردیاب را از جای خود جدا می کند هشداری به مالک خودرو ارسال می شود. بدین صورت که وقتی خودرو از محدوده خاصی خارج شده و یا به آن وارد شد برای شما پیامک های اطلاع رسانی ارسال شود. دریافت اطلاعات از ماهوارههای فضایی و موجود در مدار زمین توسط سیستم گیرنده ردیاب، ارسال تمام دادهها به نرمافزار، تحلیل اطلاعات و ارائه گزارشهای کاربردی به اپراتور از جمله عملکردهایی است که در انواع ردیاب خودرو یکسان عمل میکنند.

در این مطلب سعی داشتیم شما را با انواع ردیاب خودرو آشنا کنیم و اطلاعاتی در مورد هر نوع ردیاب به شما ارائه دهیم.بهتر است قبل از خرید ردیاب یا جی پی اس در این زمینه مطالعه کنید و یا از افراد آگاه تر مشورت بگیرید. ردیابهای مغناطیسی به وسیله چندین آهنربای قوی به بدنه خودرو متصل میشوند. ردیابهای خودرو به فناوری GPS مجهز هستند و معمولاً در اندازههای کوچک تولید میشوند. به عنوان مثال به سادگی میتوان اطلاعات مربوط به سرعت خودرو در زمان یا مسیرهای گوناگون را مقایسه کرد. اطلاعات توی پنل خیلی پیچیدس؟ سلام. من خیلی وقته دنبال یه ردیاب خودرو ارزون برای ماشین پسرم میگردم. مهمترین عملکرد جی پی اس در ماشین، مسیریابی و نمایش موقعیت مکانی خودرو است. این سیستمها کاربردهای مختلفی دارند و افراد با بهرهگیری از این سیستمهای جی پی اس میتوانند، فعالیتهای بیشماری را صورت دهند. این دارایی می تواند وسایل مختلفی مثل اتومبیل، موتور سیکلت و حتی دارایی های ارزشمندی مانند طلا و جواهرات باشد.

https://nabzefanavari.ir/fa/news/32923/5-%D9%85%D8%B2%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87

همچنین می توان با یک اس ام اس ساده بصورت آفلاین از مکان و سرعت لحظه ای خودرو اطلاع پیدا نمود و روی نقشه های گوگل مشاهده کرد. دلیل این موضوع همان ساختار ساده دزدگیرها بود، چون سارقین میتوانستند بهراحتی دزدگیرها را از کار انداخته و خودرو را به سرقت ببرند. ترکر و یا همان سیستم ردیابها کاربردهای بسیار زیادی دارند. ردیابآهنربایی به ردیابهای نظامی هم شناخته میشوند و برای هر نوع وسیله نقلیهای کاربرد دارند. همچنین در برخی از مدل های ردیاب که به عنوان ردیاب دیاگ خودرو شناخته می شوند، امکان خاموش کردن خودرو از راه دور تنها با ارسال یک پیامک برای شما وجود دارد. حتی برای جی پی اس هایی که به عنوان ارزانترین ردیاب خودرو شناخته می شوند می توانید به تعیین یک محدوده امن برای خودرویتان بپردازید. ردیاب خودرو نیز با استفاده از امکانات جی پی اس خدمات منحصر به فردی را ارائه میدهد. این پنل ردیابی قابلیت استفاده در گوشی های هوشمند و رایانه ها را داشته و حتی با استفاده از پیامک (SMS) نیز توانایی عملکرد دارد. پس مسلما در استفاده از انواع دزدگیر ها، بادیگارد های افراد، سیستم های هوشمند ضد سرق و موارد مشابه ضعف هایی وجود دارد و باید از نسل بعدی تکنولوژی های امنیتی یعنی ردیاب خودرو، اشخاص و یا حیوانات استفاده کنید.