حذف کدهای کوتاه استفاده نشده در وردپرس یکی از دغدغه های طراحان وب سایت و مدیران سایت است که با تغییر قالب ها یا قالب های وردپرس با این مشکل مواجه می شوند. شما کمک زیادی به من کردید. منتظر وبلاگ خود باشید.

به طور پیش فرض در وردپرس، اگر یک افزونه وردپرس برای مدیریت این شورت کدها دارید، رسیدگی به مشکلات ایجاد شده برای شما راحت تر خواهد بود و یا اگر یک کد کوتاه به درستی در محتوا تعریف نشده باشد (مثل یک اشتباه تایپی)، تب شورت کد مورد نظر. یا متن سایت ظاهر می شود. در بهترین حالت، این متن برای بازدیدکنندگان کد نامناسب به نظر می رسد و در بدترین حالت، می تواند مخاطبان سایت شما را در معرض اطلاعاتی قرار دهد که برای بازدیدکنندگان قابل مشاهده نیست.


پنهان کردن افزونه کدهای کوتاه شکسته

این افزونه از نمایش کدهای کوتاه غیرفعال در محتوای سایت یا پست ها یا صفحات جلوگیری می کند. یکی از ویژگی های این افزونه این است که اگر خود کد کوتاه خاموش شود، تگ و ویژگی های کد کوتاه نشان داده نمی شوند و در عوض چیزی نشان نمی دهند. و اگر کد کوتاه از نوع بسته (a (باز و بسته با متن یا برچسب) باشد، متن بسته نشان داده می‌شود، اما تگ‌های کد کوتاه و ویژگی‌های اطراف متن نشان داده نمی‌شوند.

افزونه Hide Broken Shortcodes این کار را برای شما آسان می کند.

امیدواریم این راهنما و معرفی افزونه وردپرس برای شما کاربر عزیز بلاگتون مفید واقع شده باشد. برای راهنمایی بیشتر می توانید با کامنت در انتهای همین پست و شماره های زیر با ما تماس بگیرید.
 

رجوع به مقاله: https://blogten.ir/hide-broken-shortcodes-plugins/