سالن UMA و بوتیک داخل برج: قبل از پایان تور، می توانید از استراحت در سالن UMA در فضای باز که مشرف به خلیج فارس است لذت ببرید. سیتی سنتر قبل از ساخته شدن مراکز خرید ابن بطوطه، امارات مال و دبی مال، بزرگترین مرکز خرید دبی بود. قیمت ورودی آکواریوم دبی مال، متناسب با امکاناتی که در انتظار شماست، تعیین شده است و همچنین آکواریوم دبی مال قیمت بسیار خوبی را برای بازدید از این جاذبه جذاب در نظر گرفته است. چند سال پیش بود این آکواریوم زیبا می توانست حادثه ای غم انگیز را در این مرکز خرید رقم بزند. به طوریکه با ایستادن امام یا پیش نماز رویش به سمت قبله باشد و نماز بگزارد. مِحراب یا نمازگاه پیشوا : طاقنمایی است که جهت قبله را در مسجد نشان میدهد که پیشوای دینی یا پیشنماز در اثنای نماز گزاردن در آن میایستد. در مسجدها محراب در وسط قبله مسجد قرار دارد. در نتیجه اگر قصد بازدید از ساحل الصفوح را دارید، حتماً خوراکی و تجهیزات همراه خود بیاورید. این هتل که ورودی آن به شکل اژدهای نگهبان و لابی به شکل کشتی دزدان دریایی و قلعه است، مکان مناسبی برای زندگی کردن رویاها در دنیای واقعی و ماجراجویی ست و میتواند برای تعطیلات اوقات خوشی را برای ساکنان آن به همراه بیاورد. «برج العرب» لوکسترین هتل دبی و همچنین یکی از برجستهترین شاهکارهای مهندسی و معماری به شمار میرود که تماشای آن میتواند بسیار جذاب باشد. این بلیط شامل بازدید از آکواریوم دبی مال و همچنین بازدید از طبقات ۱۲۴ و ۱۲۵ برج خلیفه می باشد.

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی یکی از بهترین و متفاوت ترین جاذبه ها در دبی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آکواریوم و باغ وحش زیر آبی دبی، در ادامه با ما باشید. این تونل مستقیم که ۴۸ متر طول دارد درست از زیر مخزن آکواریوم بزرگ مجموعه عبور می کند که بالغ بر ۱۰ میلیون لیتر آب را در خود جای داده است و هیجانی وصف ناشدنی برای شما رقم می زند. این سرسره 31 متر ارتفاع و 182 متر طول دارد و دارای لولههای شیشهای نیمهشفاف است که به سواران اجازه میدهد هنگام عبور از کنار هم یکدیگر را ببینند. ساحل نزدیک به چرخوفلک که باید برای ورود از آن عبور کنید ساحل جمیرا نام دارد که با خودرو و وسایل نقلیه عمومی میتوان به این ساحل مراجعه کرد. معمار این بنا می گوید این بنا را طوری طراحی کرده که با دیدن آن تجسمی از نام این کشور برای شخص ناظر ان تجلی شود درست مانند برج ایفل در پاریس. منبع عکس: flickr.comمسجد پایانی این فهرست، با الهام از طراحیها و سبکهای طراحی داخلی ایرانی و آندلس ساخته شده است. منبع عکس: flickr.comمسجد شیعه (Shia mosque) که به مسجد ایرانیان نیز شهرت دارد، یکی از مساجد ایرانیها در دبی است. این مسجد بیش از هر مسجد دیگری در دبی سوژه عکاسی است . در امارات نیز مانند هر کشور مسلمان دیگری، مساجد زیادی وجود دارد؛ اما در برخی از این مساجد، ویژگیهای منحصربهفردی مثل معماری پیچیده با جزئیات فراوان، ترکیبهای رنگی چشمنواز و کتیبههای زیبای خطاطی اسلامی به چشم میخورند که باعث متمایزشدن آنها از سایر مساجد کشور میشوند. منبع عکس: flickr.comبدون تردید مسجد شیخ زاید با ظرفیت ۴۰ هزار بازدیدکننده، باشکوهترین مسجد امارات و یکی از شگفتیهای معماری محسوب میشود. منبع عکس: flickr.comمسجد الرحیم دبی، باشکوه و جلالی مثالزدنی در میان تفرجگاه مارینای دبی خودنمایی میکند.

مسجد جمیرا دبی از مشهور ترین و معروف ترین مساجد دبی می باشد که همانطور که از نامش پیداست در منطقه معروف جمیرا واقع شده است. یکی از جاذبه های دبی بازار های متعدد آن با کالا هایی از برندهای معروف جهان است. یکی از مکان هایی که تور های دبی روی آن بسیار زوم می کنند مسجد جمیرا در منطقه جمیرا است. دبی شهری با شکوه و پر از زیبایی ها و شگفتی ها است اما فراموش نکنیم که دین این کشور اسلام است و بسیاری از مردم آن مسلمان هستند.به جهت جمعیت فراوان سلمانان در این شهر مساجد فراوانی نیز در این شهر ساخته می شود. البته در مسجد ایرانی ساواتا (mosque of Satwa) که یکی دیگر از مساجد ایرانی زیبای شهر به شمار میرود، میتوانید عناصر مشابهی را مشاهده کنید. این فواره که در دریاچه برج خلیفه قرار دارد و از جاهای دیدنی دبی به حساب میآید، با ۶,۶۰۰ چراغ و ۵۰ پروژکتور رنگی روشن میشود که قادر هستند هزاران نمایش از رقص نور و آب را اجرا کنند؛ ضمن اینکه عملکرد آنها با ریتم موسیقی هماهنگ میشود. این مرکز خرید به عنوان جزیی از پروژه عظیم برج خلیفه دنیا محسوب می شود. شهر دبی به عنوان شهری اسلامی مساجد زیادی دارد که در طول روز میتوان بانگ اذان آنها را شنید و منارههای سر به آسمان بلند کرده آنها را مشاهده کرد. این هتل به پنج بخش اصلی تقسیم می شود: Lego City، Imagination، Kingdoms، Adventure و Legoland Dubai دارای بیش از 40 نوع لگو مختلف است، از ترن هوایی گرفته تا ماموریت های ماجراجویی در تاریکی و Kid Power Towers، جایی که کودکان می توانند والدین خود را در هوا بلند کنند. وجود آسمان خراش های بلند و سواحل زیبا و مراکز تفریحی و هتل های لوکس آن توجه بسیاری از گردشگران را به سمت خود جذب کرده است.

این هتل به ۹ رستوران معروف مجهز است و یک اسپا با خدمات کامل و بی نقص میباشد. این مرکز ستارهشناسی دارای یکی از بزرگترین تلسکوپها در تمام منطقه است. آکواریوم یکی از خوش مسیر ترین جاذبه های گردشگری دبی است که در منطقه داون تاون قرار دارد و کنار برج خلیفه می باشد. تونل آکواریوم با زاویه ی ۲۷۰ درجه یک تجربه جذاب را به شما ارائه می دهد و به شما اجازه می دهد تا به حیوانات زیرآبی نزدیک شوید. اکواریوم دبی مال را میتوان نمونه کوچکی از یک اقیانوس مثال زد که این امتیاز را دارد که این پدیده طبیعی را از نزدیک احساس کنید. در واقع این مسجد جزو جاذبههایی است که باید از آن بازدید کنید؛ زیرا هم از نظر مذهبی و معماری اهمیت دارد و هم مناظر طبیعی بیبدیلی را پیشکش شما میکند.۲. با اسبسواری راحت شما ضمن لذت بردن از حیات وحش محلی میتوانید مناظر طبیعی کویر را نیز بگردید. این تجربیات شامل تورهای پشت صحنه، برخورد با حیوانات، غذا دادن به حیوانات و سایر فعالیتهایی باشد که به بازدیدکنندگان امکان میدهد درباره حیات دریایی بیشتر بیاموزند. در پارک آبی لگولند حدود ۲۰ سرسره هیجانانگیز برای کودکان بیشتر از ۱۲ سال وجود دارد. نگاه کردن به این پنگوئنها بسیار هیجانانگیز است و میتواند ماجراجویی شما را جذابتر کند. در قسمت مومبای چوک سوار، شاهد خیابانهایی خواهید بود که بسیار شبیه به هند هستند و از آنجا به تونلی سه بعدی هدایت می¬شوید که بسیار هیجانانگیز خواهد بود. هم چنین اکثر هواپیمایی های جهان، مثل لوفت هانزا، قسمت اختصاصی دارند. مناره های حدود ۴۰ متری هم بر عظمت این بنای با شکوه افزوده است. در منطقه مارینای دبی حدود ۷ کیلومتر مسیر زیبا برای کشف زیباییهای دبی وجود دارد و شما با پرداخت فقط ۲۰ درهم امارات میتوانید علاوه بر کمی ورزش با سرعت بیشتری گشت و گذار کنید.

بازار همچنین به شما امکان می دهد برای خرید اقلام با قیمت پایین تر چانه بزنید، بنابراین بازار نایف مکان خوبی برای بازدید از کسانی است که بودجه کمی دارند. آکواریوم دبی dubai Aquarium اگه قصدتون از انتخاب تور دبی فقط خرید کردنه بهتره یه کمی تو برنامه تون تغییر اعمال کنین و یه جایی واسه لذت بردن از مراکز تفریحی دبی باز کنید. دبی یک شهر پر جاذبه و خارق العاده ای است که سالانه تعداد انبوهی از گردشگران، این شهر را به به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند. به طور کلی هزینه تاکسی در دبی بالا است؛ ازاینرو پیشنهاد میکنیم برای رفتوآمد در سطح شهر از مترو یا اتوبوس استفاده کنید. همین طور شما می توانید چند خرده فروشی مانند Brands for Less، Splash، Sharaf DG و … همان طور که اشاره کردیم، این بزرگراه در امتداد خلیج همیشه فارس قرار دارد. سافاری همیشه با هیجان همراه بوده و مخصوص کسانی است که عاشق تجربه های هیجان انگیز هستند. این موزه تجربههای آموزنده زیادی را برای بازدیدکنندگانش به همراه دارد. در این بخش کودکان در دنیایی از لگوهای متنوع قرار میگیرند. امروزه در بیشتر شهرهای توریستی جهان پارک های آبی از تفریحات رایج هستند و دبی نیز از این امر مستثنی نبوده و دارای چندین پارک آبی بزرگ همراه با بخش های متنوع می باشد که پارک آتلانتیس یا آکواونچر یکی از آن هاست که برای تمام رده های سنی مناسب بوده و طیف وسیعی از امکانات تفریحی را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد . مسجد باشکوه ایرانیان در واقع ترکیبی از رنگهای متنوع و جذاب و معماری ایرانی است.طرحهای گلوبوته، رنگ آبی غالب و کاشیکاریهای ایرانی و پارسی، جزئیات زیادی را در این مسجد به وجود آوردهاند. دیوارهای سفید در کنار آسمان آبی رنگ روز، نمای بسیار خوبی برای عکاسی به شمار میرود. با آرزوی آسمان آبی همراه باشید تا با مهم ترین مرکز خرید این شهر آشنا شوید.

در این مقاله از سایت دبی دیسکانت با ما همراه باشید تا سرگرمی ها، تفریحات و هر آنچه در مرکز خرید برجمان وجود دارد را باهم بررسی کنیم. این مجموعهی تفریحی از آنچه که تصور میکنید به ابوظبی نزدیکتر است. در 6 روز هفته نیز امکان بازدید از آن فراهم است ، حتی برای غیر مسلمانان . دلیل نام گذاری این مسجد برگرفته شده از نام یکی از یاران حضرت محمد (ص) به نام عمربن خطاب که پس از ابوبکر، خلیفه مسلمانان به حساب می آمد. ترمینال شماره ۱ دارای یک کنکورس (CONCOURSE) یا سالن به نام کنکورس D است. دهکده اسمورفها، یک باغ گل است که با دکوراسیونی جالب و منحصر به فرد، حس یک کودک ده ساله را در شما برانگیزانده و به دنیایی از رنگها و طعمهای شیرین فرا میبرد. این باغ وحش واقع شده در طبقه دوم مجموعه بوده که شامل تنوع زیستگاه های همانند جنگل های بارانی، ساحل های صخره ای و اقیانوس ها می باشد که در آن ها حیواناتی چون خرچنگ های غول پیکر، ماهی های گوشت خوار پیرانیا، سمورهای آسیایی و … نگهداری می شوند. به همراه داشتن انواع نوشیدنی های الکلی در این مجموعه ممنوع می باشند. بیشترین چیزی که جلب توجه میکند و عجیب و غریب است، این است که عکاسی در داخل مجاز است، بنابراین برای بازدید از این مسجد ارزش به همراه داشتن یک دوربین را دارد.در تور بازدید از مسجد جمیرا پس از بازدید،شما میتوانید در محلی که برای پرسش و پاسخ نعبیه شده است شرکت کنید و در صورت هرگونه سوال پاسخ خود را دریافت کنید. تور دبی یکی از بهترین و لوکس ترین تورهای آسیایی است که مسلمانان زیادی هر ساله از آن استقبال می کنند.با ما همراه باشید تا با بهترین و بزرگ ترین مساجد دبی بیشتر آشنا شوید. جمیرا یکی از بهترین مناطق گردشگری در دبی است که علاقمندان بسیاری دارد.

در بالیوود پارک دبی علاوه بر بازی و هیجانات بخش های متفاوت، تم های گوناگون و جذاب طراحی شده است که سالانه موجب جذب گردشگران بسیاری می گردد. علاوه بر این نگارخانهها، در این محله بسیاری از افراد برای مد و بوتیکهای زیورآلات ساخت طراحان داخلی، رستورانهای عالی و کافههای بینظیر به این منطقه سر میزنند؛ جایی که کاملا محیطی جوانپسند و پرانرژی دارد. علاوه بر رستورانهای پرشماری که غذاّهای عربی را عرضه میکنند، رستوران ایرانی نون و کباب (Noon & kabab) که در طبقه اول مجتمع قرار دارد، گزینهای مناسب برای مسافران ایرانی است که در سفر هم تمایلی به امتحان کردن طعمهای جدید و متفاوت غذاهای سایر ملل ندارند. چرخ و فلک دینو: این چرخ و فلک برای کودکان خردسال مناسب است؛ چراکه در اینجا خبری از ارتفاع زیاد و حضور موجودات ترسناک نبوده و شما میتوانید به راحتی از منظره اطراف و دایناسورهای مصنوعی کوچک لذت ببرید. در بخش زیرین این آکواریم یک باغ وحش زیبا و دیدنی می باشد که انواع مختلف جانواران خشک شده در آنجا قرار دارد و اسکلت یک دایناسور 155 میلیون ساله که 24.4 متر طول و 7.6 متر ارتفاع دارد نیز در این باغ وحش قرار دارد. از دیگر جانداران موجود در باغ وحش زیر آبی میتوان خروس ماهیها، مارماهیهای باغی، ماهیهای آراپایما، کروکودیلهای کوتولهی آفریقایی، اسبهای دریایی، سیکلیدها و ملوانک (نوعی حلزون دریایی) را نام برد. یکی دیگر از جاذبه های معروف این آکواریوم، وجود بخشی به نام تونل آبی است.

مرکز خرید دبی به عنوان یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری دبی محسوب می شود. مسجد جمیرا یکی از جاذبه های گردشگری دبی است . موزه آینده جدیدترین جاذبه دبی است که از روز سهشنبه ۲ فوریه ۲۰۲۲ (۳ اسفند ۱۴۰۰) درهای خود را بهروی بازدیدکنندگان گشوده است. این ساحل نقطه مقابل پارک ام سقیم که از مشهورترین پارک های دبی است. شما مسافران ضمنا می توانید بلیط ورودی آکواریوم دبی رو به افراد خانواده تان هدیه دهید و یه سورپرایز به یاد ماندنی رو براشون رقم بزنید . بهترین راه برای ورود به آکواریوم دبی مال، خرید بلیط آکواریوم دبی مال است. بام ویژه (roof top) : اگر به دنبال تفریح و استراحت هستید، استخر و غذاخوری روف تاپ بهترین گزینه خواهد بود. بلیط این آکواریوم را با بهترین قیمت می توانید از سایت دبی دیسکانت تهیه نمایید. شما می توانید با استفاده از واچرهای متفاوت، جزئیاتی دقیق تر از آکواریوم دبی مال را مشاهده کنید. پارکینگ مرکز خرید دبی مال برای بیش از 14 هزار خودرو گنجایش دارد. این مرکز خرید، خدماتی از قبیل پارکینگ و وایفای رایگان دارد و دقیقا در کنار ایستگاه متروی ابنبطوطه (Ibn Battuta) واقع شده است. امکانات این شهربازی شامل پارکینگ رایگان، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات و بخش کمک های اولیه می شود. از جمله تفریحات رایگان دبی می توان به بازدید از موزه های رایگان، بازارگردی، سینماهای رایگان، مسجد گردی و … بنابر این مسجد و سایر اماکن مذهبی dubai را هم نمی توان کنار گذاشت. این پارک یک بخش مخصوص بچه ها هم به نام مجموعه آکوآ پلی دارد.

مسجد عمر بن خطاب با الهام از مسجد سلطان احمد استانبول، توسط تاجری به نام خلف الهبوتور تاسیس شد که جایگاه زیبا ترین مسجد دبی را به خود اختصاص داده است. گلوبال ویلیج دبی دارای 27 غرفه است که به سبک کشورها و فرهنگهای مختلف تزئین شدهاند. این دهکده از جاهای دیدنی دبی برای کودکان است و میتواند یک تجربه جذاب و آموزشی برای آنها باشد. این دهکده در قالب تعدادی کیوسک در ژانویه ۱۹۹۷ واقع در روبه روی شهرداری دبی آغاز به کار کرد. مواد ضد عفونی استفاده شده در مجموعه از موادی هستند که توسط شهرداری دبی مورد تایید می باشد. جالب است بدانید برای ورود به هر بخش از این مجموعه یک ورودی مجزا تعبیه شده تا مراجعان دچار سردرگمی نشوند، البته اگر بخواهید می توانید از هر دو بخش این مجموعه استفاده کنید. در نتیجه شما باید پیش از هر اقدامی با کارشناسان باتجربه مشورت کنید. مسجد جمیرا دوبی دارای نمایی با سنگ های سفید است که همین امر باعث شده بیش از پیش مورد توجه همگان باشد. خط قرمز مترو دبی در روزهای پنجشنبه از ساعت ۵ صبح تا ۱ بامداد و روزهای جمعه هر هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بامداد مشغول به فعالیت است. با قرارگیری در آتلانتیس پالم، در این مرکز میتوانید کنار دلفینها بایستید، آنها را بغل کنید، همراهشان به شنا و غواصی مشغول شوید و در نهایت با آنها عکس یادگاری بگیرید. پارک آبی آکواونچر یا همان دلفیناریوم آتلانتیس پالم ۱۷ هکتاری، بزرگترین آکواریوم دبی را در خود جای دادهاست. مسافرین تور دبی می توانند در این مجموعه از بزرگ ترین آکواریوم جهان دیدن کنند که ظرفیت نگهداری 10 میلیون لیتر آب را دارد و هزاران نوع حیوان دریایی از کوسه گرفته تا لاک پشت در آن نگهداری می شود. در این پیست حدود ۶ هزار تن برف وجود دارد که با روشهای علمی بسیار پیشرفته، عجیب و باورنکردنی نگهداری میشود.

تاریخ ساخت این مسجد که آن را قدیمیترین مسجد امارات میدانند، به دورهی عثمانی و حدود سال ۱۴۴۶ پس از میلاد باز میگردد. النور که با الهام از طراحی ترکی عثمانی و مسجد آبی استانبول ساخته شده است، ۳۴ گنبد دارد.مسجد النور در صدر جاهای دیدنی شارجه قرار دارد و به همین دلیل در صورت سفر به این شهر، نباید بازدید از آن را از دست دهید. این مسجد دارای نمای مختصری از سبک های عثمانی و اندلس نیز می باشد که زیبایی را به چشم می کشد. به هنگام غروب آفتاب نیز این دیوارهای سفید رنگ به رنگ طلایی نرم در میآیند و جلوه بسیار زیبایی دارند. در نماسازی این مسجد از سنگهای گران قیمت کرمی رنگ مایل به صورتی استفاده شده است . طلا همچنین رنگ های مختلفی هم دارد که هر کدام بنا به نوع آلیاژ و درصد ترکیب های آلیاژهای آن خود نمایی می کند . با تهیه این یلیط شما می توانید از آکواریوم، باغ وحش زیر آب دبی و همچنین غار پنگوئن ها دیدن نمایید. با تهیه این یلیط شما می توانید از آکواریوم و همچنین باغ وحش زیر آب دبی دیدن نمایید. تنها کسانی که برای خرید به دبی مال میروند از این مرکز خرید سرگرم نخواهند شد، بلکه در این پاساژ میتوانید از جاذبههایی مانند پیست اسکی، آکواریوم و باغ وحش زیر آب بازدید کنید و نمایی ۳۶۰ درجه از شهر دبی و همچنین برج خلیفه داشته باشید. این بلیط شامل بازدید از آکواریوم دبی مال، باغ وحش زیر آب و قایق کف شیشه ای می باشد.