یکی از مهمترین ابزارهایی که وظیفه افزایش فشار و دبی آب را بر عهده دارد پمپ است که با توجه به نوع و عملکرد آن در صنایع مختلف به ویژه در شستشوی خودرو کاربرد فراوانی دارد. از جمله شرکت های معروف ایتالیایی در زمینه تولید و عرضه انواع پمپ می توان به شرکت برتولینی اشاره کرد، حتما تا به حال نام پمپ برتولینی را شنیده اید. پمپ کارواش برتولینی یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات این شرکت می باشد که در کارواش ها و کارواش های صنعتی کاربرد فراوانی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پمپ ها و نحوه عملکرد آن ها، با ما در بازرگانی آب نیرو همراه باشید تا توصیه های لازم برای خرید بهتر را به شما ارائه دهیم.

پمپ برتولینی چگونه کار می کند؟

با گسترش نیازهای آب صنعتی و توسعه تکنولوژی پمپ های جدیدی به نام پمپ کارواش تولید شده است. این پمپ ها با فشار بالاتری نسبت به شلنگ آب معمولی، آب را روی سطوح مورد نظر اسپری می کنند. عملکرد پمپ کارواش به گونه ای است که با دریافت جریان معمولی آب، آن را با فشار بالاتری به آب تبدیل کرده و با سرعت بیشتری پاشش می کنند.

فشار بالای این پمپ ها باعث کاهش مصرف آب مورد نیاز می شود که این امر علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب باعث کاهش هزینه های مربوط به قبض آب نیز می شود. همچنین مزیت دیگر استفاده از پمپ برتولینی عدم نیاز به استفاده از مواد شوینده است. زیرا فشار ایجاد شده توسط پمپ به راحتی کثیفی و آلودگی را از بین می برد. همچنین با استفاده از این نوع پمپ ها، آبیاری مناطق کشاورزی سریعتر و با کیفیت بهتری انجام می شود.

اگر بخواهیم انواع پمپ ها را طبقه بندی کنیم، می توان به دسته بندی بر اساس نوع کوپلینگ و جنسیت اشاره کرد، یعنی: https://akhbareghtesadi.com/?p=36183

طبقه بندی بر اساس نوع کوپلینگ شامل مدل های درز مستقیم و شاسی.

طبقه بندی بر اساس نوع پمپ های کارواش برتولینی معمولاً در فولاد، برنج و فویل تولید و عرضه می شوند.

کیفیت پمپ برتولینی به فشار بستگی دارد

این پمپ های کارواش با توجه به فشارشان به چند نوع تقسیم می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز خود هر کدام را خریداری کنید. انواع پمپ برتولینی بر اساس فشار شامل پمپ کارواش برتولینی 100 بار، پمپ کارواش برتولینی 110 بار، پمپ کارواش برتولینی 150 بار، پمپ کارواش برتولینی 200 بار، پمپ کارواش برتولینی 210 بار و پمپ کارواش برتولینی 400 بار می باشد. پمپ شستشو . این پمپ ها علاوه بر فشار خوب، پرفروش ترین نیز هستند و در مدل های مختلف در بازار عرضه می شوند. شما عزیزان می توانید مدل های مختلف این پمپ ها را در فروشگاه اینترنتی آب نیرو خریداری نمایید.

کاربرد پمپ های خودرو برتولینی

پمپ برتولینی برای کارهای مختلفی استفاده می شود که اصلی ترین آن شستشو در کارواش است. در واقع اگر برای کارواش یا کارواش خود به دنبال پمپ فشار بالا و باکیفیت هستید، این پمپ ها به شدت توصیه می شود. زیرا با آنها می توانید انواع ماشین ها، ماشین های سنگین و سایر وسایل مشابه را بشویید.

می توانید از پمپ های برتولینی برای کارهای نظافتی از جمله نظافت و شستن پنجره ها، کف ها، نماها و دیوارهای ساختمان استفاده کنید. این پمپ ها به لطف فشار آبی بالایی که ارائه می دهند، به راحتی و به سرعت هرگونه کثیفی، رسوب و زنگ زدگی را از روی سطح پاک می کنند و آسیبی به سطوح مورد نظر وارد نمی کنند. علاوه بر این، برای تمیز کردن و حذف رنگ هایی مانند رزین اپوکسی روی آسفالت بسیار مناسب هستند.

قیمت پمپ برتولینی

همانطور که اشاره کردیم برتولینی یکی از برندهای معروف و باسابقه ایتالیایی است. با توجه به سابقه خوب و پیشرفت روزافزون این شرکت، کیفیت محصولات آن از جمله پمپ کارواش برتولینی ارتقا یافته و هم اکنون به عنوان یکی از بهترین پمپ های دنیا شناخته می شود. کیفیت و محبوبیت بالای برند برتولینی باعث شده تا قیمت آن نسبت به محصولات مشابه چینی بیشتر شود.

با توجه به کارایی بالای پمپ های کارواش پیستونی در محیط های شهری و صنعتی، خریداران به دنبال تضمین کیفیت و اجتناب از هزینه های اضافی ناشی از تعمیر و تعویض هستند. به کسانی که به دنبال بهترین قیمت برتولینی برای استفاده در کارواش هستند توصیه می کنیم به سایت تجارت آب نیرو مراجعه کنند. این شرکت با حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم با تامین کنندگان اصلی پمپ کارواش برتولینی بهترین قیمت ها را به مشتریان خود ارائه می دهد.

اخرین حرف

در حال حاضر بازار محصولات تقلبی گسترش چشمگیری یافته است و این مشکل در زمینه فروش پمپ نیز وجود دارد. تعداد تقلبی ها، به ویژه پمپ های معروفی مانند برتولینی، در حال افزایش است. برای خرید پمپ کارواش برتولینی توصیه می کنیم با نمایندگی های رسمی و فروشگاه های معتبر تماس بگیرید. با خرید از فروشگاهی معتبر با نماد اعتماد الکترونیکی اصیل مانند بازرگانی آب نیرو، مطمئن باشید که کالای اصلی را با بهترین قیمت تهیه می کنید. این فروشگاه محصولات را به سرعت تحویل می دهد و خرید پمپ کارواش برتولینی را برای مشتریان آسان تر و ایمن تر می کند.