دستگاه ها و حسگرهایی که دسترسی یا ورود غیرمجاز را تشخیص می دهند. با شرکت مرکزی آژیر همراه باشید.

پانل کنترل دزدگیر مرکزی یا مرکز دزدگیر مرکزی که در آن تمام سنسورها و تجهیزات متصل هستند

منبع تغذیه پنل مرکزی و سنسورها

باتری یا یو پی اس برای مواقع اضطراری

فناوری هشدار و تولید آلارم

تجهیزات تلفن

سیستم ها از آلارم های نوع نوری (سنسورهای تشخیص حرکت، سنسورهای تشخیص حرکت)، سنسورهای لرزش یا حسگرهای حساس به شوک و ضربه و انواع مغناطیسی بسته به نوع دزدگیر و کاربرد استفاده می کنند، اما انواع مختلفی از دزدگیر برای سارق وجود دارد. حسگرها لازم است بدانید که دزدگیرهای نسل جدید با صاحبان خود ارتباط دو طرفه دارند یعنی علاوه بر آلارم قابلیت کنترل نیز دارند.

انواع دزدگیر

همانطور که می دانید سیستم اعلام سرقت سیستمی است که برای تشخیص ورود غیرمجاز به ساختمان یا سازمان طراحی شده است. دزدگیر دزدگیر دزدگیر تجاری; با افزایش تعداد سرقت ها در جامعه امروزی، دزدگیرهای این شرکت و غیره به طور مداوم در حال افزایش است. انواع دزدگیر و دانستن محل خرید یا نصب دزدگیر از موضوعاتی است که مصرف کنندگان همیشه به آن علاقه مند هستند. مانند سایر محصولات مدرن، انواع مختلفی از دزدگیر وجود دارد که شرکت های بزرگ توسعه داده اند و سعی در گسترش آن ها داشته اند.

 

 

طبقه بندی کلی دزدگیر بر اساس تکنولوژی ساخت و ساز: برای فروش دزدگیر کلیک کنید.

• هشدار مکان ساده بر اساس آژیر و زنگ محلی

• دزدگیر در ساختمان هایی که سیستم دزدگیر از خطوط تلفن ثابت استفاده می کند

• انواع هشدارهای امنیتی در مکان های سیم کارت

• انواع دزدگیر بی سیم

• انواع دزدگیر برای مکان های زیر شبکه

آنکه، گودلاروم، ماریون

مکان های هشدار امنیتی

این مدل از آلارم های محلی قدیمی ترین و ساده ترین نوع دزدگیر است که هشدار یا هشدار از راه دور ارسال نمی کند. در این نوع دزدگیرها تنها آژیری که پنل دزدگیر را روشن می کند وظیفه حفاظت از محیط زیست را بر عهده دارد. از آنجایی که سارقان به راحتی می توانند دزدگیر این سیستم ها را غیرفعال کنند، چنین سیستم هایی امنیت بسیار پایینی دارند. قبل از اینکه تصمیم به خرید فقط زنگ آژیر بگیرید، بهتر است به محل زندگی خود فکر کنید. آیا کسی در محله مراقب است که با شنیدن صدای آژیر بلافاصله با پلیس تماس بگیرد؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است می توانید از این مدل برای انواع دزدگیر استفاده کنید.

دزدگیر اماکن مجهز به سیستم دزدگیر از طریق خط تلفن ثابت

نسل پیشرفته تر در رابطه با انواع دزدگیر دزدگیر دزدگیر با سیستم دزدگیر از طریق خطوط تلفن می باشد. با این نوع سیستم، سارقان نه تنها با زنگ هشدار و هشدار محلی به سارقان اجازه فرار می دهند، بلکه شماره تلفن های ذخیره شده در تلفن ثابت آنها را نیز صدا می کنند. مشکل اصلی این مدل از دزدگیرها، سهولت خاموش کردن تلفن ثابت توسط سارقان بود. اما سیستم های دزدگیر مبتنی بر دزدگیر ثابت به دلیل هزینه کم در بسیاری از منازل و مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع دزدگیر

زنگ مکان سیم کارت

یکی از جدیدترین و خلاقانه ترین سیستم های ضد سرقت، دزدگیر سیم کارتی است. آلارم های سیم کارت به آلارم هایی اطلاق می شود که با فعال شدن آلارم، از طریق سیم کارت تعبیه شده در دستگاه، شروع به ارسال پیامک یا تماس با شماره های ثبت شده در حافظه دستگاه می کنند. از این نوع دزدگیرها در منازل، ادارات و مغازه ها استفاده می شود. دزدگیر سیم کارتی که یکی از انواع دزدگیر است یکی از مهم ترین عناصر برای هوشمندسازی ساختمان محسوب می شود. با پیشرفت تکنولوژی و اختراع سیم کارت های تلفن همراه، سازندگان دزدگیر اماکن راه حل دیگری برای این اطلاع رسانی در هنگام سرقت در نظر گرفتند. در اماکن متداول سارقان از خط تلفن ثابت شهری برای اطلاع رسانی استفاده می کنند، اما در صورت قطع شدن خط تلفن، متأسفانه امکان به صدا درآوردن زنگ هشدار یا تماس با شماره ذخیره شده مانند ارسال اس ام اس، قطع برق هشدار، اطلاع رسانی وجود ندارد. انتهای باتری اپتیکال بی سیم متصل به پنل مرکزی دزدگیر، امکان فعال و غیرفعال کردن دزدگیر از طریق پیامک یا نرم افزار گوشی هوشمند و غیره.

انواع دزدگیر بی سیم

همانطور که این نوع هشدار ضد سرقت شناخته شده است، ارتباط بی سیم بین پنل مرکزی و سنسور برقرار می شود. استفاده از شیشه های بی سیم به دلیل سهولت در اجرای فرآیند نصب دزدگیر با استقبال خوبی مواجه شده است. سیستم دزدگیر بی سیم که یکی از پرفروش ترین دزدگیرهای ضد سرقت محسوب می شود به این صورت است که بلافاصله پس از ورود سوژه به محل سرقت، با ارسال یک پالس دینامیک از چشم، دزدگیر و فرمان اضطراری را ارسال می کند. شماره گیری ادامه دارد. سنسورهای بی سیم هشدار مکان از باتری ها برای تغذیه استفاده می کنند و با استفاده از سیگنال های رادیویی با پانل کنترل ارتباط برقرار می کنند. دزدگیر بی سیم در دو نوع با فرکانس کاری 315 مگاهرتز و 433 مگاهرتز موجود می باشد. اگرچه سیستم های امنیتی بی سیم گران تر از دزدگیرهای معمولی هستند و از باتری های داخلی برای سنسورها و تابلوهای کنترل استفاده می شود، اما باید از سیستم های هشدار سیمی استفاده کرد. سیم کشی برای نصب که نیاز به صرف هزینه زیادی دارد.

مزایای استفاده از دزدگیر بی سیم:

1- ظرافت و تمیزی کار نصب

2- کاهش هزینه خرید سیم و هزینه سیم کشی

3- قابلیت نصب و توسعه در محل جدید پس از جابجایی

4- تجهیزات با امنیت بالا

5- کنترل کامل روی گوشی

معایب استفاده از دزدگیر بی سیم:

1- سنسورهای بی سیم بی عیب نیستند و دارای محدودیت هستند

2- در محیط شلوغ باتری بیشتری مصرف می کنند

3- احتمال خاموش شدن چشم وایرلس در صورت عدم حضور ساکن در سایت وجود دارد.

4- کاهش عملکرد در موارد نادر به دلیل مشکلات ارتباطی و صدای محیط