در سال های اخیر با توجه به پیشرفت های چشمگیر ترکیه و امکانات رفاهی فردی، زندگی در این کشور به قدری محبوب شده است که سالانه افراد زیادی به فکر مهاجرت به ترکیه هستند.

اما چگونه؟! منظور ما این است که با آمدن ترک ها چه کنیم؟ همانطور که در این مقاله خواهیم دید، دو راه برای مهاجرت به ترکیه وجود ندارد! پس چگونه باید یکی از این راه ها را انتخاب کنیم؟

خوب، ما به شما می گوییم! چگونه در این راه همانطور که به معرفی هر یک از روش های مهاجرت به ترکیه برای ثبت نام و آموزش و غیره می پردازیم به جزئیات هر روش می پردازیم و در نهایت انتخاب بهترین روش بر اساس خود شماست. وضعیت.

جدید! در آخر کمی در مورد هزینه مهاجرت به ترکیه صحبت کنیم تا ببینیم ارزان ترین راه مهاجرت به ترکیه چیست! پس بیایید دور هم بنشینیم و داستان مهاجرت ترک ها را در کنار هم بخوانیم. برای مهاجرت با شرکت مهاجرتی شاهان همراه باشید.

مهاجرت به ترکیه

قبل از اینکه در مورد راه های مهاجرت صحبت کنیم، ببینیم وضعیت مهاجرت به ترکیه چگونه است!

خب اول از همه از شباهت های فرهنگی شروع کنیم! زیرا نه تنها در چند سال اخیر بلکه در درازمدت نیز شباهت های فرهنگی زیادی بین مردم ایران و ترکیه وجود دارد. دلیلش خیلی واضحه! ما علاوه بر همسایگان تاریخی، همیشه با هم داد و ستد داشته ایم.

حالا این شباهت ها چیست؟ مثلا

مردم ترکیه مانند مردم ایران بسیار خانواده دوست هستند.

مردم ایران و ترکیه از نظر اخلاق و رفتار بسیار شبیه هم هستند.

حتی از نظر فرهنگ غذایی، مردم هر دو طرف به گروه های غذایی مشابهی علاقه دارند.

بنابراین اگر این موارد در نظر گرفته شود، اشتباه نیست اگر بگوییم هرکسی با هر نوع و هر طرز فکری می تواند به مهاجرت ترکیه فکر کند و آن را سامان دهد. در ادامه تعدادی دیگر از پارامترها و الزامات مهاجرت به ترکیه را خواهید خواند:

ترکیه در نیمه راه اروپا و آسیا قرار دارد. با مهاجرت به ترکیه می توانیم به سرعت به تمام دنیا برسیم!

غذاهای ترکی بسیار خوشمزه است. پس برای زندگی در ترکیه باید مراقب غذای خود باشیم!

در ترکیه همه چیز به ایران رنگ می دهد. پس به ترکیه بروید و احساس در خانه بودن را تجدید کنید!

ترکیه یکی از کشورهای دارای چهار فصل است! بنابراین چه عاشق سرد باشید و چه عاشق گرم، همیشه گزینه هایی روی میز دارید! از رفتن به استانبول تا اقامت در Mermais.

بدون پاسپورت به ترکیه مهاجرت کنید

سوال مهم: آیا مهاجرت به ترکیه بدون پاسپورت امکان پذیر است؟

صادقانه بگویم، اگرچه همیشه بحث مهاجرت بدون پاسپورت به ترکیه مطرح است، اما اکنون شرط ورود به ترکیه این است که اعتبار پاسپورت ما حداقل 6 ماه باشد، بنابراین در یک کلام، مهاجرت به ترکیه بدون پاسپورت غیرممکن است گذرنامه.

اما ما ایرانی ها می توانیم بدون ویزا به ترکیه سفر کنیم و تا 90 روز در این کشور بمانیم. اما موضوع این است که در این 90 روز نه تنها اجازه کار نداریم بلکه باید ترکیه را ترک کنیم.

برای تحصیل به ترکیه مهاجرت کنید

چرا مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل یکی از بهترین راه های مهاجرت به ترکیه محسوب می شود؟ به این دلایل:

تحصیل در ترکیه ما را به سمت یافتن اقامتگاه های توریستی در این کشور سوق داد.

ترکیه یکی از کشورهای عضو توافقنامه بولونیا است که بر اساس آن ما و سایر دانشجویان این کشور می‌توانیم بدون مشکل با مدرک تحصیلی در سایر کشورهای عضو این موافقتنامه تحصیل کنیم.

قیمت تحصیل در ترکیه بسیار مناسب است. یکی از شرایط مهاجرت تحصیلی به ترکیه، وجود فرصت های متعدد برای دانشجویان بین المللی برای اخذ بورسیه تحصیلی است.

یکی از ویژگی های آموزش در ترکیه موسسات رفاهی موجود است. مثلا اگر در ترکیه تحصیل کنیم، ترکیش ایرلاینز بلیط خود را با 15 درصد تخفیف به ما می دهد!

جدید! خود دانشگاه امکانات زیادی در اختیار ما گذاشت. از جمله، آنها یک ایمیل به شما اختصاص دادند که در آن می توانید محصولات مختلف مایکروسافت را با 50 درصد تخفیف خریداری کنید و با نصف قیمت در وب سایت هایی مانند YouTube، Netflix و غیره مشترک شوید.

اما با این همه ویژگی، این روش انتقال به ترکیه را از کجا شروع کنیم؟ یعنی بهتر است ابتدا برای مهاجرت به ترکیه مشاوره بگیرید یا شرایط مهاجرت به ترکیه را بخوانید؟ در واقع، هر دو!

چون تحصیلات نه تنها لازمه مهاجرت ترکیه است، بلکه اساس هر مهاجرتی است! اما فراتر از آن، کیفیت مشاوره مهاجرتی ما به ترکیه مشخص می شود. چون وقتی وضعیت پرونده خود را بدانیم مثل این است که نقشه راهنما برای مهاجرت به ترکیه گرفتیم، تمام مسیر پیش روی ما مشخص است!