بیش از یک دهه فعالیت مستمر در زمینه نگهداری سیستم های کامپیوتری و خدمات پشتیبانی شبکه و سرور با تیمی خبره از متخصصان آی تی و کارشناسان شبکه، تجربه گران بهایی اندوخته ایم تا یکی از مهمترین دغدغه های مدیران کسب و کارهای متوسط و بزرگ در حوزه فناوری اطلاعات را به شکلی مطلوب، مرتفع سازیم و از این دغدغه ها به عنوان فرصتی برای چابکی بیشتر شرکت یا سازمان بهره بگیریم تا یاریگر شما در گسترش کسب و کار و مسیر پیشرفت تان باشیم. با دایان شبکه کاران همراه باشید.
نیازسنجی :
پس از دریافت تماس از سوی شرکت یه سازمان شما در بررسی های اولیه، با توجه به نیاز و وسعت هر سازمان، طرح پشتیبانی متناسب با آن سازمان را ارائه می کنیم. پس از عقد قرارداد، بررسی های تکمیلی شروع شده و فعالیت صورت می گیرد.
بررسی وضعیت موجود
- بررسی شبکه موجود از لحاظ نوع ارتباط (کابلی یا بی سیم)، تعداد سرورها، تعداد کلاینتها، نوع سرورها، نوع تجهیزات در حال استفاده
- بررسی سرورها از لحاظ سخت افزاری، تست قطعات، PM کردن سرورها
- بررسی Raid بندی هاردهای سرور
- بررسی سرویس های نصب شده روی سرورها
- بررسی نحوه ارتباط سرورها و کلاینتها با اینترنت
- ثبت مشخصات سخت افزاری سرورها و کلاینتها
- تهیه نقشه از وضعیت موجود
اقدامات بهینه سازی برای خدمات پشتیبانی شبکه و سرور
- نصب و راه اندازی اکتیو دایرکتوری و یا بررسی اکتیودایرکتوری موجود ، رفع ایرادات مربوط به آن
- چینش صحیح فیزیکی سرورها
- چینش صحیح ویندوزهای مجازی کنار یکدیگر
- بررسی پالیسی های لازم در شبکه، رفع ایراد، درج پالیسی های لازم
- بررسی فایل سرور، محل قرارگیری آن در سرور، میزان و نحوه دسترسی کاربران
اقدامات پشتیبانی
- نصب و راه اندازی سرویس های WSUS جهت دریافت آپدیت از مایکروسافت و انتشار آن روی ویندوزها
- نصب و راه اندازی سرویس WDS جهت نصب ویندوز روی کلاینتها به همراه کلیه نرم افزارها و تنظیمات
- نصب و راه اندازی نرم افزار جهت مدیریت USB, Flash, Mobile و …
- نصب و راه اندازی نرم افزار جهت مدیریت تهیه پشتیبان از کلیه قسمت های شبکه شامل فایل سرور، ایمیل سرور، دیتابیس ها
- نصب و راه اندازی آنتی ویروس تحت شبکه، انجام تنظیمات و درج پالیسی های مربوطه جهت آماده سازی Deploy کردن روی کلاینتها
وسعت پشتیبانی:
تیم پشتیبانی شرکت ما با بهره مندی از نیروهای متخصص تمام نیازهای شبکه، سخت افزارها و نرم افزارهای سازمان شما را پوشش می دهد.
کارشناسان پشتیبانی ما همگی مورد تایید شرکت و دارای ویژگی های ذیل می باشند.
- امانت داری و تعهد
- دارای مدارک معتبر دانشگاهی
- دارای مدارک معتبر داخلی و خارجی در زمینه سرویس های مایکروسافت، سیسکو، میکروتیک و . . .
- مسلط به اکتیو و پسیو شبکه
- مسلط به تشخیص، عیب یابی و رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری