به دنبال بهترین ابزارها، نرم افزارها و وب سایت های کپی رایتینگ به روز شده در سال 2022 هستید؟ بنابراین شما به جای مناسب آمده اید.

مهم نیست که یک مقاله تحقیقاتی یا گزارش می نویسید یا نوعی از محتوای نوشته شده را بازنویسی می کنید، مهم ارائه نتایج منحصر به فرد و جامع است. فقط در این صورت است که به خاطر دزدی کار دیگران مجازات نمی شوید.

مهم نیست که چقدر در نوشتن مهارت دارید، این احتمال وجود دارد که محتوای کپی شده در جایی از متن شما پیدا شود.

هزاران ابزار برای بازنویسی متن انگلیسی در بازار وجود دارد. اما انتخاب بهترین از بین آنها دشوار است. مقایسه ابزارها برای یافتن ابزاری که محتوای معنادار تولید می کند، زمان و تلاش زیادی را می طلبد.

با ابزار بازنویسی مناسب، می توانید به سرعت و به راحتی مطمئن شوید که محتوای خود منحصر به فرد و اصلی است. حتی اگر بازنویسی متن در ابتدا دشوار به نظر برسد، ابزار بازنویسی تضمین می‌کند که نیازی به بهبود و تصحیح متن ندارید.

ما بهترین ابزارهای رونویسی انگلیسی (رایگان و غیر رایگان) را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم بهترین ابزار را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت دارد.

همه این ابزارها محتوای موجود را بازنویسی می کنند، خواه اسناد، محتوای وبلاگ یا مقالات تحقیقاتی باشد. این ابزارها نه تنها کاملاً محتوا محور هستند، بلکه محتوای تازه تولید می کنند، اما هرگز توسط موتورهای جستجو به عنوان محتوای تکراری شناخته نمی شوند.


ابزار بازنویسی متن انگلیسی چیست؟

ابزارهای بازنویسی که به عنوان ابزارهای ایجاد محتوا، بازنویسی مقاله یا ترجمه جملات نیز شناخته می شوند، وظیفه خاصی دارند: ایجاد محتوای منحصر به فرد و غیر تکراری با حفظ معنای اصلی متن.

اگر به توانایی های نوشتاری خود اطمینان ندارید یا نمی دانید که چگونه محتوای خود را ویرایش کنید در حالی که هنوز منطقی است، ابزارهای بازنویسی می توانند به شما کمک کنند.

یک ابزار حاشیه نویسی نه تنها این توانایی را دارد، بلکه به کسانی که نمی توانند انتقادی فکر کنند یا سریع بنویسند نیز کمک می کند.

همانطور که از نام آن پیداست، ابزارهای بازنویسی متن انگلیسی اسناد را بازنویسی می کنند و متون جدیدی ایجاد می کنند که معنای اصلی را تغییر نمی دهند. این ابزار نوعی بازنویسی است که از محتوای موجود برای ایجاد نسخه ها و تغییرات جدید استفاده می کند. این ابزارها برای جایگزینی کلمات، عبارات و حتی کل پاراگراف ها با نسخه های متعدد محتوا بدون تغییر معنای کلی متن طراحی شده اند. متن بازنویسی شده به زبان انگلیسی تا حد امکان تغییرات کمتری را در سند اصلی ایجاد می کند. این ابزار برای اطمینان از عدم تغییر معنای متن پس از تغییر کلمات و عبارات طراحی شده است.

هدف چنین نرم افزارها یا ابزارهایی ایجاد نسخه های جدید از متون نوشته شده قبلی است. این متون می تواند وبلاگ، مقاله یا هر متن دیگری باشد. با چنین ابزاری می توان هر متنی را خط به خط و کلمه به کلمه رونویسی کرد. ابزار رونویسی متن انگلیسی با استفاده از فناوری های کاملاً تخصصی برای رونویسی محتوا با حداکثر نظم و خلوص توسعه یافته است.


قبل از اینکه از ابزار بازنویسی متن انگلیسی استفاده کنید

در اینجا برخی از الزامات برای بازنویسی وجود دارد:

متن کپی شده باید متفاوت یا منحصر به فرد با متن اصلی باشد، نباید کلمه به کلمه با متن اصلی مطابقت داشته باشد.

قسمتی را که می خواهید بازنویسی کنید با کلمات خودتان بنویسید.

هنگام تغییر ساختار جمله، معنی کلمات یا متن را حفظ کنید.

مطمئن شوید که محتوای شما به منابع اصلی پیوند دارد.

در انتخاب ابزار رونویسی متن انگلیسی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

انتخاب بهترین ابزار کپی رایتینگ انگلیسی به عهده ویرایشگر است. کلید تعیین بهترین ابزار برای یک شغل، اهمیت خود شغل است. هر ابزار برای یک کار خاص مانند ویرایش وبلاگ، بازنویسی یک جمله یا بازنویسی پایان نامه مناسب است. نحوه کار ابزار، آسان بودن استفاده از آن و رضایت بخش بودن نتایج از دیگر عواملی هستند که باید در نظر گرفته شوند. بنابراین اگر به دنبال یک ابزار کپی رایتینگ هستید، در اینجا 5 ابزار برتر سال 2021 آورده شده است.

1- Quillbot: وقتی به دنبال ابزاری برای بازنویسی یک جمله یا یک پاراگراف هستید، Quillbot بهترین انتخاب است. می‌توانید از نسخه رایگان یا پولی استفاده کنید اگرچه نسخه رایگان به خوبی کار می‌کند، نسخه پولی دارای ویژگی‌هایی است که متن را دقیق‌تر می‌کند. این یک متن معمولی یا علمی است.

+ مزایا

QuillBot سریع و آسان برای استفاده است. یک تابع "freeze the word" وجود دارد که به شما امکان می دهد از بازنویسی یک کلمه خاص خودداری کنید، و همچنین یک فرهنگ لغت که به شما کمک می کند به راحتی مترادف ها را خودتان انتخاب کنید.

QuillBot یک ابزار بازنویسی پاراگراف مبتنی بر هوش مصنوعی است که در حال حاضر چندین حالت مانند حالت استاندارد، حالت مایع، حالت خلاقانه و Creative plus، shorten و غیره را ارائه می دهد.

معایب 


اگرچه این ابزار مزایای زیادی را ارائه می دهد، اما همیشه کامل نیست، بنابراین همیشه متن خود را برای خطاها پس از تکمیل بررسی کنید.

2- SpinBot: اگر به دنبال وب سایتی هستید که متن را برای شما بازنویسی کند، SpinBot ارزش امتحان را دارد. نسخه رایگان این ابزار رایگان نیز وجود دارد. تا 1000 کلمه را در یک زمان بازنویسی می کند و آنها را به درستی انجام می دهد. یکی از بهترین ویژگی های Spinbot این است که محتوای اصلی متن را به خوبی حفظ می کند و از سیستم خود برای اضافه کردن کلمات بیشتری استفاده می کند که معنای متن اصلی را حفظ می کند. همچنین، اگر به دنبال ایده های جدید برای وبلاگ قدیمی خود هستید، حتماً باید ویژگی تبدیل پست SpinBot را امتحان کنید.