زیبایی همیشه مورد توجه مردان و زنان است و می تواند تأثیر مثبتی بر اعتماد به نفس و شادی داشته باشد. اما گاهی به دلیل تغییر در رژیم غذایی، فعالیت زیاد، افزایش سن، قرار گرفتن در معرض آفتاب، صورت لاغر می شود و روی زیبایی اثر منفی می گذارد. برخی از افراد از نظر ژنتیکی لاغر هستند و از روش های مختلفی برای چاق کردن صورت خود استفاده می کنند.

در ادامه مقاله به بررسی روش های مختلف چاق شدن و سفت کردن صورت برای خانم ها و آقایان می پردازد. همچنین در مورد استفاده از قرص های چاقی صورت، بهترین ویتامین ها برای درمان چاقی صورت و روش های مختلف پزشکی و تغذیه ای برای جلوگیری از افتادگی و افتادگی صورت صحبت می کنیم. با فرازطب همراه باشید.

اهمیت و تاثیر چاقی صورت بر زیبایی و جذابیت

فردی با چهره ای جوان، شاداب و جذاب از نظر ما همیشه زیبا به نظر می رسد. به همین دلیل، افراد به دنبال راه‌های متفاوتی هستند تا صورت خود را شاداب‌تر و حجیم‌تر کنند تا زیباتر شوند و از پیری زودرس جلوگیری کنند. عواملی مانند انجام ورزش های شدید، رعایت نکردن رژیم غذایی مناسب و اضافه وزن می تواند صورت را لاغر و لاغر کند. اما بازگرداندن طراوت و شادابی به صورت با روش های مناسب امکان پذیر است.

بسیاری از افراد برای از بین بردن چربی صورت از داروهای بدون نسخه استفاده می کنند. مصرف قرص های چربی اضافی صورت یکی از ساده ترین راه ها برای افراد است. اما بهترین راه برای حفظ شادابی و شادابی صورت، استفاده از غذای مغذی، مکمل ها و ورزش است. شرکت پخش دارویی آدورتاب یکی از شرکت های پیشرو در زمینه فروش و پخش فرآورده های دارویی، مکمل ها و تجهیزات پزشکی در ایران می باشد. همچنین برندهای برتر دارویی مانند Dr. داروسازی عبیدی، سانوفی و ​​کوبل دارو.

چرا صورتش خوب نیست؟

صورت لاغر با چین و چروک برای بسیاری از افراد ناخوشایند است. زیرا گونه های برجسته و پری صورت می تواند زیبایی دو چندانی به چهره فرد ببخشد البته یکی از دلایل اصلی لاغری صورت بالا رفتن سن و بیماری های مختلف است. عوامل دیگری مانند استفاده از داروهای مختلف مانند داروهای دیابت یا بیماری های همراه نیز می تواند علت کاهش وزن صورت باشد. سایر عوامل افتادگی صورت عبارتند از:

آفتاب سوخته

عدم تعادل هورمونی

بسیار نازک

سیگار کشیدن

مصرف برخی داروها

فشار

کمبود خواب

عواملی که محیط را بد می کند

ژنتیک

خوردن انواع ویتامین ها، مکمل ها و قرص ها برای چاقی صورت

یک راه ساده برای شاداب و جذاب جلوه دادن صورت استفاده از قرص ها و مکمل هاست. امروزه بسیاری از بهترین قرص های چربی صورت و ویتامین ها برای از بین بردن چین و چروک صورت و سیاهی زیر چشم استفاده می کنند. مصرف کلسیم و ویتامین E می تواند به جوانسازی و پرپشت شدن پوست شما کمک کند.

همچنین استفاده از بهترین قرص های چاقی خوراکی در داروخانه ها و شرکت های پخش دارو باید همراه با نسخه پزشک متخصص باشد. زیرا عوارض قرص های چاقی صورت می تواند آسیب های جبران ناپذیری به صورت و بدن شما وارد کند. شرکت Adavarteb با فروش و توزیع محصولاتی از بهترین برندهای ایران مانند Kobel Daru، AstraZeneca، Dr. داروسازی عبیدی، سانوفی و ​​غیره

تزریق ژل و بوتاکس چاق کننده صورت با طب مدرن

امروزه بسیاری از افراد به دنبال روش های جدید و مدرن برای زیبا و جذاب بودن هستند. یکی از راه های چاق شدن صورت تزریق ژل و بوتاکس است. در این روش مقداری چربی و ژل به صورت مصنوعی به پوست تزریق می شود تا جایگزین چربی از دست رفته پوست صورت شود. روش تزریق ژل و بوتاکس روشی پزشکی و پرهزینه است و حتی بدون نظر پزشک متخصص می تواند عوارضی را ایجاد کند.

طب سوزنی، ترکیبی از طب قدیم و مدرن

در طب سوزنی از سوزن های نازک و ظریف استفاده می شود. این سوزن ها در قسمت های نرم بدن فرو می روند و باعث افزایش جریان خون و تولید کلاژن در پوست می شوند. کلاژن موجود در پوست آن را سفت و محکم می کند و از افتادگی آن جلوگیری می کند. طب سوزنی یکی از قدیمی ترین روش ها برای تقویت عضلات صورت و بدن است. دوره درمان تقریباً یک ماه است.

ماساژ صورت موثرترین راه برای جوانسازی صورت است

با تقویت و ورزش ماهیچه های صورت از طریق ماساژ می توانید پری و طراوت صورت را بازیابی کنید. ماسک صورت با روغن بادام، روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن آووکادو، روغن گلرنگ، جوانه گندم و شیر سرد می تواند چین و چروک های صورت شما را از بین ببرد. در واقع استفاده از روغن های پاک کننده صورت می تواند عوارضی مانند واکنش های آلرژیک به پوست های حساس ایجاد کند.

ورزش صورت یک راه ارزان برای از بین بردن چربی صورت است

حرکات ورزشی و ورزش های ساده صورت ارزان ترین راه برای چاق شدن صورت است. با تحریک گونه ها نه تنها چربی بیشتری به گونه ها منتقل می شود، بلکه به این ترتیب شکل گونه ها شاداب تر به نظر می رسد. از روش های یوگای صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

می توانید گونه های خود را با فشار دادن لب های خود حرکت دهید و بلافاصله دهان خود را ببندید و لبخند بزنید

با استفاده از انگشت اشاره و وسط، لب های خود را بلند کرده و ماساژ دهید.

دور خود را به مدت 30 ثانیه باد کنید و سپس باد را خالی کنید.

استفاده از ماسک یک روش راحت و آسان است.

یکی از راه های ساده و طبیعی برای چاق کردن صورت و حفظ چربی، استفاده از انواع ماسک های صورت است. ماسک های صورت جایگزین مناسبی برای انواع کرم ها و لوسیون های شیمیایی موجود در بازار هستند. ماسک‌ها رطوبت پوست را افزایش می‌دهند و پوست را شاداب‌تر و جوان‌تر می‌کنند. برای چاقی صورت می توانید از قوی ترین قرص چاقی صورت استفاده نمایید.

بهترین ماسک های صورت شامل ماسک آلوئه ورا، ماسک گلاب، ماسک عسل، ماسک جوانه گندم، ماسک خیار و گلابی، ماسک سیب زمینی و ماسک خاک رس می باشد. علاوه بر این، برخی افراد از مواد طبیعی دیگر مانند سیب، شیر، آووکادو، تخم مرغ، خیار و جو دوسر برای چاق شدن صورت خود برای درست کردن ماسک استفاده می کنند.

تغذیه و نگهداری مناسب بهترین راه حل برای جلوگیری از افتادگی صورت است

بهترین راه برای کند کردن روند پیری پوست و نازک شدن صورت، خوردن غذاهای مناسب و مقوی است. عادت به خوردن و استفاده از غذاهای پروتئینی و چرب که به سایر قسمت های بدن آسیبی نمی رساند بهترین گزینه برای آرایش صورت است. گروه های غذایی مانند میوه و سبزیجات، آجیل، سالاد کاهو، شیر و نوشیدن آب کافی به شادابی پوست کمک می کند.

مصرف میوه ها و سبزیجات باعث افزایش میزان ویتامین ها در بدن و در نتیجه داشتن پوستی حجیم و شاداب می شود.

از آنجایی که گردو دارای چربی و ویتامین E مناسبی است، می تواند کمبود چربی و ویتامین های پوست را جبران کند.

خوردن کاهو در رژیم غذایی باعث افزایش انرژی و بازسازی پوست می شود.

خوردن جوانه گندم دارای فواید ویتامین E و B است و قادر است آب میان بافتی و هیدراتاسیون روده را افزایش دهد.

آلوئه ورا و سیب با ویتامین C و بسیاری از آنتی اکسیدان ها می توانند باعث تولید کلاژن و بهبود سلامت پوست شوند.

نوشیدن حداقل هشت لیوان آب در روز می تواند به حفظ رطوبت پوست کمک کند. نوشیدن آب کافی در هر روز یکی از موثرترین و کم هزینه ترین راه ها برای هیدراته نگه داشتن صورت و گونه ها است.