آموزش مکالمه زبان انگلیسی استاد میرزایی یکی از “ساده ترین” و آسانترین روش یادگیری مکالمه انگلیسی و “سریعترین روش های یادگیری زبان” در مدت زمانی کوتاه می باشد. روش‌های مرسوم و کنونی آموزش زبان به پنجاه سال پیش برمی‌گردند و از پنجاه سال قبل تا به امروز تغییر خاصی نکرده‌اند. یادگیری زبان انگلیسی ممکن است برای خیلی ها عجیب و سخت به نظر برسد و برای بسیاری ساده و ابتدایی. انگلیسی جنسیت ندارد: در زبان انگلیسی اسامی جنسیت ندارند. برخلاف نزدیکترین زبان ها به این زبان یعنی آلمانی و فرانسه که هر دو دارای جنسیت برای اسامی هستند در انگلیسی چنین قاعده ای نداریم. جنسیت اسامی تنها محدود به زبان های آلمانی و فرانسه نیست.

توانایی صحبت به زبان انگلیسی فقط به این دلیل نیست که بتوانید با انگلیسی زبانان بومی ارتباط برقرار کنید، بلکه این رایج ترین زبان دوم در جهان است. پلتفرم آموزش زبان ایران آکسفورد به دنبال ایجاد بستری برای تدریس ویادگیری زبان‌های مختلف است؛ بستری که اساتید زبان بتوانند زمان‌کاری و درآمدشان را خودشان تعیین کنند و زبان‌آموزان هم قادر باشند بر اساس نیازمندی‌ها و امکانات‌شان، یکی از روش‌های آموزش زبان را انتخاب کنند. سریع لغات انگلیسی با سرگرمی، راه پیش روی شما به مراتب آسون تر و لذت بخش تر به جملات انگلیسی فکر کنید بعد به زبان مادری خود و دوباره به انگلیسی فکر کنید ، سپس سعی کنید آن را با صدای بلند بیان کنید. به کمک یک معلم زبان انگلیسی با سطح زبان بومی و عالی می‌توانید با خیال راحت صحبت کردن انگلیسی را تمرین کنید و یاد بگیرید.

صحبت کردن به زبان انگلیسی از دیگر تکنیک هایی است که اساتید در فرایند یادگیری سریع زبان انگلیسی به آن تاکید می کنند. سعی کنید که به طور مداوم در خانه و یا هر مکان دیگر با خودتان یا یکی از اعضای خانواده انگلیسی صحبت کنید. به‌علاوه کلاس‌های آموزشگاهی زبان اغلب بر اساس تعداد زبان‌آموزان تشکیل می‌شوند و سطح اسپیکینگ زبان‌آموزان ممکن است با هم یکسان نباشد که معمولا منجر به دلسردی و عدم اعتمادبه‌نفس زبان‌آموزان ضعیف‌تر می‌شود.

بیشتر تحقیقات من روی افراد دوزبانه و یا چندزبانه متمرکز بوده است که قادر هستند یک یا چند زبان دیگر را به غیر از زبان مادری خود به روانی گویش کنند. استفاده از جعبه لایتنر به عنوان یک روش یادگیری سریع لغات در تمامی دروس به شمار می آید. بسیاری از داوطلبان کنکور نیز برای مرور آموخته های خود از این روش کمک می گیرند. هرچقدر هم که سرتان شلوغ باشد فکر نمی‌کنم کسی با اختصاص ۱۵ دقیقه وقت در روز مشکلی داشته باشد.

اطلاعات بیشتر » https://iranianlc.com (وب سایت آموزشگاه زبان ایران آکسفورد)