محتوا

مرکز تولید محتوا

۷ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

آموزش ترفندها و نکات صحیح و سریع مبلمان


برای بسیاری از مستأجران و حتی کسانی که هر چند سال یکبار نقل مکان می کنند، جابه جایی سخت ترین قسمت کار است. در واقع، از نظر این افراد، اسباب کشی یک آرزوی بی پایان است. جابجایی اثاثیه، چه سخت و چه ساده، باید به درستی و سیستماتیک انجام شود، برای بسیاری از افراد، جابجایی اشیا ماه ها طول می کشد. در واقع این افراد نمی دانند که حتی در کمتر از یک هفته نیز اگر روش صحیح اسباب کشی را بدانند می توانید به راحتی و با آرامش اسباب کشی کنید. در این مقاله نکات و ترفندهایی را برای حرکت صحیح سریع به شما آموزش می دهم. با نکاتی که در این مقاله برای ورزش راحت آموزش می دهیم، ممکن است بسیاری از مشکلات روحی حل شود؛ تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

ترفندها و نکات مبلمان مناسب و سریع را بیاموزید

آمادگی ذهنی و روحی برای عمل

ابتدا باید از نظر جسمی و روحی آماده حرکت رو به جلو باشید. بنابراین اولین قدم مهم و اساسی قبل از شروع اسباب کشی، توجه به سلامت جسمانی است. برای همه مستاجران، به خصوص آنهایی که هر سال مجبورند از خانه ای به خانه دیگر نقل مکان کنند، مانند یک غول بی شاخک حرکت می کنند، که هرگز نباید از دست بدهند. اولین سلاح مورد نیاز برای شکست غول مبلمان، سلامت جسمانی است. پس برای حفظ سلامت جسمی زیاد به خود فشار نیاورید. یک رژیم غذایی سالم داشته باشید و از دیگر اعضای خانواده برای مبارزه با غول کمک بخواهید. سایر اعضای خانواده این مسئولیت را دارند که در جابجایی به شما کمک کنند زیرا نه تنها شما محل زندگی را تغییر می دهید، بلکه محل زندگی و خانه را نیز تغییر می دهید.

جسور باش

نکته دیگری که باید روی آن تمرکز کنید آمادگی ذهنی و ذهنی است. به جای اینکه دائماً در مورد تحرک و مشکلات آن افکار منفی داشته باشید، مثبت فکر کنید. یعنی به جای اینکه مدام به نبرد با غول بی شاخ در سرتان فکر کنید و صحنه های تخیلی جنگ را مرور کنید، خودتان را تصور کنید که در خانه یا محل کار جدیدتان با یک لیوان نوشیدنی در دست از محیط بیرون می روید. سعی کنید به چیزهای مثبتی که هنگام نقل مکان به یک خانه یا محل کار جدید به سراغتان می آید فکر کنید. همسایگان جدید، محیط جدید و موقعیت های جدیدی که با آنها روبرو خواهید شد، همه بسیار هیجان انگیز هستند.

فهرستی از موارد موضوعی تهیه کنید

هنگامی که بدن و ذهن خود را برای حرکت عظیم آماده کردید، سعی کنید فهرستی از کارهایی که باید انجام دهید برای مبلمان خود بنویسید. البته قبل از امضای قرارداد باید مواردی را تهیه یا خریداری کنید. مهمترین تجهیزاتی که نیاز دارید مقوای محکم در اندازه های مختلف و نخ های ضخیم زیاد است. روزنامه های ضایعاتی برای بسته بندی اقلام شکسته بسیار مفید هستند. بهتره همین الان روزنامه بخونی زیرا ممکن است در آینده به روزنامه های ناخواسته نیاز داشته باشید. ابزار و مواد دیگری که به آن نیاز خواهید داشت نوار چسب پهن و نشانگرهای سر پهن هستند. بهتر است به فروشگاه محل خود کمک کنید و از آنها چند جعبه خالی بگیرید تا جعبه ها را آماده کنید. به این ترتیب در اقتصاد خانوار صرفه جویی خواهید کرد.

آموزش ترفندها و نکات صحیح و سریع اسباب کشی

از مجلات ناخواسته استفاده کنید

اگر روزنامه می خوانید و می خوانید و از آن دسته افرادی هستید که جستجو می کنید، حتما روزنامه های ناخواسته زیادی در انبار خود دارید. اگر روزنامه ضایعاتی ندارید، می توانید روزنامه های ضایعاتی را نیم بها یا از دکه های روزنامه فروشی به قیمت یک کیلوگرم بخرید. بعد از این ضایعات روزنامه ها برای بسته بندی ظروف چینی مخصوصا جهیزیه! نحوه استفاده می توانید از پارچه های باطله یا لباس های قدیمی نیز برای بسته بندی ظروف استفاده کنید. بسته به اندازه آن و اندازه ظرف، می توانید از هر روزنامه ای برای بسته بندی یک یا چند ظرف استفاده کنید.

پس از قرار دادن نیمی از اقلام در جعبه ها، دوباره هر کادر را علامت بزنید. شاید جعبه های پر، خالی یا نیمه پر وجود داشته باشد.

نام شی را در کادر بنویسید

حتماً توجه داشته باشید که داخل هر جعبه چه چیزی قرار داده اید. بنابراین وقتی به یک خانه جدید نقل مکان می کنید و قسمت سرگرم کننده سازماندهی یک خانه جدید شروع می شود، مشکلی در یافتن وسایل ضروری و ضروری نخواهید داشت.

زمان حرکت را تنظیم کنید

زمان مورد نیاز برای بسته بندی اثاثیه را با توجه به روحیه خود تنظیم کنید. به عنوان مثال، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که زمانی از چیزی خسته می شوید که زمان زیادی طول می کشد، مطمئن شوید که زمان کمتری را برای جمع آوری و بسته بندی وسایل منزل اختصاص می دهید. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تمرکز خود را از دست می دهید و در زمان عجله گیج می شوید، بهتر است زمان زیادی را برای بسته بندی اثاثیه خود اختصاص دهید تا بتوانید با آرامش وسایل را جمع و جور کنید.
 

چگونه در کمتر از 24 ساعت اسباب کشی کنیم؟

اما چند ترفند وجود دارد که می توانید برای پیروزی در جنگ با غول مبلمان استفاده کنید.

1- باید بدانید که ترس و اضطراب به جای اینکه شما را به موفقیت نزدیک کند، مانعی در مقابل شما برای تسخیر و شکست غول مبلمان است، پس نترسید.

۲- قبل از قرار دادن مبلمان در جعبه ها حتماً آن را تمیز کنید. از طرف دیگر، وقتی از خانه ای به خانه دیگر نقل مکان می کنید، لازم نیست همه چیزهای غیر ضروری را با خود حمل کنید. هنگام بسته بندی بهتر است یک کیف همراه خود داشته باشید تا بتوانید وسایلی را در آن قرار دهید که دردناک و آسیبی غیر قابل تعمیر نیستند.

3- جعبه های ظروف شکننده را با حوله یا پارچه بپوشانید. به این ترتیب می توانید از آسیب احتمالی بسته بندی داخل کارتن جلوگیری کنید.

4- وقتی صحبت از بسته بندی لباس می شود، برای نقل مکان به خانه جدید نیازی به خالی کردن کمدها نیست. در واقع می‌توانید کشوهای پارچه‌ای را بیرون بکشید و همانطور که لباس‌ها در آن هستند، آن‌ها را بپوشانید. اگر کمد لباس ها را به خانه جدیدی منتقل می کنید، بهتر است لباس های خود را در جعبه های بزرگ قرار دهید و به جای آن وسایل حجیم مانند کتاب را در جعبه های جداگانه نگهداری کنید. به این ترتیب جعبه های مقوایی خیلی سنگین نخواهند بود و حمل و نقل راحت تری خواهند داشت.

5- هر اتاق را همزمان بسته بندی کنید. به عنوان مثال، هنگامی که تمام وسایل اتاق نشیمن را جمع آوری می کنید و آنها را در یک جعبه مقوایی دارای برچسب قرار می دهید، به اتاق دیگری بروید.

6- محصولات خود را تقسیم کنید. مثلا اسباب بازی های مختلف. وسایل کار خود را جدا کنید.

7- کارتن ها را تا جابجایی کامل باز نکنید.

8- کنترل نهایی را فراموش نکنید. بعد از اینکه همه چیز را جمع کردید، کمی استراحت کنید و در خانه قدم بزنید تا مطمئن شوید که همه وسایل خود را در جعبه ها بسته بندی کرده اید.

9- اگر از شرکت های حمل و نقل استفاده می کنید و خدمات آنها شامل بسته بندی وسایل می شود، بهتر است وسایلی را که روی آن ها بسیار حساس هستید بسته بندی کنید.

با رعایت نکات بالا می توانید به راحتی در میدان جنگ با غول مبلمان پیروز شوید و مانند یک قهرمان از این مبارزه تن به تن لذت ببرید.
 

مراجعه به سایت: https://payju.ir/content/باربری-و-حمل-اثاثیه-منزل-در-شیراز

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سایت

حذف میانبرهای غیرفعال در وردپرس


حذف کدهای کوتاه استفاده نشده در وردپرس یکی از دغدغه های طراحان وب سایت و مدیران سایت است که با تغییر قالب ها یا قالب های وردپرس با این مشکل مواجه می شوند. شما کمک زیادی به من کردید. منتظر وبلاگ خود باشید.

به طور پیش فرض در وردپرس، اگر یک افزونه وردپرس برای مدیریت این شورت کدها دارید، رسیدگی به مشکلات ایجاد شده برای شما راحت تر خواهد بود و یا اگر یک کد کوتاه به درستی در محتوا تعریف نشده باشد (مثل یک اشتباه تایپی)، تب شورت کد مورد نظر. یا متن سایت ظاهر می شود. در بهترین حالت، این متن برای بازدیدکنندگان کد نامناسب به نظر می رسد و در بدترین حالت، می تواند مخاطبان سایت شما را در معرض اطلاعاتی قرار دهد که برای بازدیدکنندگان قابل مشاهده نیست.


پنهان کردن افزونه کدهای کوتاه شکسته

این افزونه از نمایش کدهای کوتاه غیرفعال در محتوای سایت یا پست ها یا صفحات جلوگیری می کند. یکی از ویژگی های این افزونه این است که اگر خود کد کوتاه خاموش شود، تگ و ویژگی های کد کوتاه نشان داده نمی شوند و در عوض چیزی نشان نمی دهند. و اگر کد کوتاه از نوع بسته (a (باز و بسته با متن یا برچسب) باشد، متن بسته نشان داده می‌شود، اما تگ‌های کد کوتاه و ویژگی‌های اطراف متن نشان داده نمی‌شوند.

افزونه Hide Broken Shortcodes این کار را برای شما آسان می کند.

امیدواریم این راهنما و معرفی افزونه وردپرس برای شما کاربر عزیز بلاگتون مفید واقع شده باشد. برای راهنمایی بیشتر می توانید با کامنت در انتهای همین پست و شماره های زیر با ما تماس بگیرید.
 

رجوع به مقاله: https://blogten.ir/hide-broken-shortcodes-plugins/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سایت

مدرس خصوصی زبان انگلیسی (یادگیری سریع انگلیسی)

معلم خصوصی زبان انگلیسی؛ راهی سریع برای یادگیری زبان آیلتس

بر اساس گزارش ها و آمارهای موجود، شکست همه افراد در یادگیری زبان انگلیسی رایج است. گاهی انتخاب روش نادرست برای یادگیری زبان ما را به مسیری اشتباه سوق می دهد و گاهی راه طولانی یادگیری زبان ما را از ادامه راه خسته و خسته می کند. حتی اگر پایه زبان دانش آموز صفر باشد، روند یادگیری زبان طولانی خواهد بود. این روند آموزشی برای کسانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند اهمیت بیشتری پیدا می کند، زیرا دانش آموز باید به سرعت مهارت های زبانی خود را بهبود بخشد تا در مدت زمان محدودی برای آزمون آیلتس یا تافل آماده شود.

اما با وجود این ناکامی‌ها، می‌توان این بار تصمیم عاقلانه‌ای گرفت و برای دریافت گواهینامه آیلتس و سایر اهداف آموزشی زبان انگلیسی را سریع آموخت. در واقع استفاده از میانبرها در فرآیند یادگیری ما را در زمان کمتری به جایی که باید برسیم می رساند. شرکت در کلاس زبان انگلیسی با یک معلم خصوصی می تواند آموزش مفید و راهی سریع برای یادگیری زبان ارائه دهد. اما چگونه می توانید از فرآیند یادگیری لذت ببرید و با کمک یک معلم خصوصی در کمترین زمان به هدف خود برسید؟

آیلتس چقدر طول می کشد؟

همه ما تا حدودی با سختی ها و مشکلات مهاجرت آشنا هستیم و می دانیم فراز و نشیب هایی که در این سفر در انتظارمان است. همه کسانی که این جاده را طی کردند درباره سنگ های این جاده بسیار صحبت کردند. اما در این مقاله در مورد امید و کاهش این موانع و مشکلات صحبت خواهیم کرد. علاوه بر مهاجرت و مسافرت، بسیاری از دانشجویان زبان مشغول یادگیری هرچه سریعتر زبان انگلیسی هستند تا بتوانند به راحتی با خارج از کشور ارتباط برقرار کنند و مدرک زبان انگلیسی خود را دریافت کنند.

اکثر زبان آموزان، به خصوص آنهایی که هدفشان آیلتس یا تافل است، زمان محدودی دارند و نمی توانند به هیچ شکلی شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنند. تماس با معلمان خصوصی زبان یکی از سریع ترین راه ها برای یادگیری سریع زبان است. از آنجایی که معلم خصوصی زبان در هر درس مراحل و دروس تدریس را با توجه به زمان و اهداف دانش آموز آماده می کند، شروع به سازماندهی آموزش بر اساس سطح دانش آموز می کند. با این سبک از آموزش و مطالعه، دانش آموزان از شش ماه تا یک سال فرصت یادگیری و کسب مهارت خواهند داشت. حتی کسانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند و تا حدودی در تلفظ و مکالمه مشکل دارند نیز می توانند با این روش در عرض یک تا سه ماه به سطح بالایی از مهارت مکالمه انگلیسی دست یابند.

معرفی کتاب درسی درس زبان انگلیسی

یافتن و دسترسی به منابع کامل و دقیق آموزش زبان انگلیسی دشوار است. ارزیابی کتاب های درسی انگلیسی در اختیار هر زبان آموزی نیست. زبان آموزان ممکن است با تعداد زیاد ابزارهای یادگیری زبان انگلیسی گیج شوند. یکی از مزایای کلاس های زبان خصوصی کاهش بی نظمی است. این به این دلیل است که هر معلم زبان منبعی غنی از دانش در مورد اطلاعات و روش هایی است که برای تدریس انتخاب می کند. علاوه بر این، او با سال ها تجربه تدریس زبان، شناخت کاملی از کتاب ها و منابع زبان آموزی دارد و کتاب های دقیق و مرتبطی را برای مطالعه و تمرین مداوم بر اساس سطوح دانش آموزانش ارائه می کند.

معلم خصوصی زبان انگلیسی (یادگیری سریع انگلیسی)

یادگیری زبان انگلیسی را از کجا شروع کنیم؟

این یک سوال رایج اما بسیار مهم است. بسیاری از مردم پاسخ روشنی برای این سوال ندارند. اما من می گویم از جایی که می توانید شروع کنید تا هر چه زودتر به هدف یادگیری زبان انگلیسی برسید. هر زبان آموزی می تواند نحوه یادگیری زبان را انتخاب کند. با چند کتاب انگلیسی شروع کنید و مهارت های زبانی خود را به روش های مختلف مانند خودآموزی بهبود بخشید. اما آیا این روش ها می توانند فرد را به یادگیری سریع زبان وادار کنند؟ در این مورد باید بگوییم که این روش ها بسیار قابل اعتماد هستند. انتخاب این روش ها مستلزم آزمون و خطا و تجربه است. اگرچه این روش می تواند نتایج بسیاری را به همراه داشته باشد، اما زبان آموز می تواند به تدریج از طریق آزمون و خطا و تجربه، راه درست یادگیری را بیاموزد. یکی از آن پیامدها از دست دادن روزها و ساعات مطالعه است.

اما چرا از تجربیات دیگران برای یافتن راه درست برای کاهش هزینه ها و پیامدهای انتخاب هایمان استفاده نکنیم؟ افراد با تجربه به عنوان معلم زبان خصوصی می توانند این مسیر سریع را برای یادگیری آسان تر انگلیسی دنبال کنند.

بر اساس تجربه من، یک معلم زبان شخصی می داند که برای چه موضوعاتی وقت بگذارد و می تواند با حذف مطالب و منابع غیر ضروری، زمان بیشتری را به یادگیری دانش آموز اختصاص دهد. کلاس های خصوصی بیشتر متمرکز بر دانش آموز هستند و برخلاف کلاس های گروهی، مربیان خصوصی می توانند آموزش های دقیق تری را به دانش آموزان ارائه دهند.

تدریس خصوصی زبان برای متقاضی کاملا شخصی سازی شده است و معلم بر اساس سطح علمی دانش آموز، اهداف یادگیری زبان و هر محدودیت زمانی شروع به تدریس می کند. در این آموزش شخصی استاد یادگیری زبان را بسیار کنترل و نظارت می کند و سرعت یادگیری را در زمان های مختلف اندازه گیری می کند.

هزینه آموزش زبان انگلیسی در منزل

یکی از دغدغه های اصلی زبان آموزان در انتخاب روش یادگیری زبان انگلیسی، قیمت کلاس های خصوصی در منزل است. زیرا آنها معتقدند که هزینه یادگیری زبان خصوصی بسیار بیشتر از سایر روش های یادگیری زبان است. با این حال، برای یادگیری یک زبان، باید به چند عامل بسیار مهم به طور همزمان فکر کنید و سپس تصمیم بگیرید. توانایی دستیابی به هدف، انرژی و زمان تلف شده و هزینه پرداخت سه عامل بسیار تعیین کننده هستند. به عنوان مثال، زبان آموز باید در عرض یک سال شروع به یادگیری زبان کند تا برای آزمون آیلتس آماده شود. به طور کلی با توجه به بودجه ای که دارد، اولین انتخاب او شرکت در کلاس های گروهی و گذراندن ترم های پشت سر هم از آن کلاس ها است. مسلم است که زبان شناس در این زمان با توجه به هدف و سطح پایین زبان خود نمی تواند با این روش به آمادگی لازم دست یابد. هر چند در این راه وقت و انرژی زیادی برای رفتن به کلاس و مطالعه صرف می کرد.

مدرس خصوصی زبان انگلیسی (یادگیری سریع انگلیسی)

با انتخاب سایت مناسب آموزش زبان، بلافاصله زبان انگلیسی را برای آزمون آیلتس بیاموزید

سایت ما معلمان با استعدادی را در تیم آموزشی خود جمع آوری کرده است زیرا دانش آموزان می خواهند زبان انگلیسی را سریعتر یاد بگیرند. شما می توانید با مراجعه به سایت ما و تماس با متخصصین ما به این مربیان حرفه ای دسترسی پیدا کنید. با کمک معلمان خصوصی مجموعه ما، می توانید به سرعت زبان انگلیسی را برای قبولی در آیلتس یاد بگیرید، به شرطی که زمان را تلف نکنید و بلافاصله شروع کنید.
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سایت

آهنگ جدید رضا ملک زاده به نام آتش پاره

متن آهنگ آتش پاره رضا ملک زاده

وقتی تو می خندی؛ خرابت می شوم، آری!♫!
دیوانه ی؛ چالی که روی گونه ات داری!♫!
بسپار به دستانِ خودم؛ فردایی سختت را!♫!
روزی نوازش می کنم؛ موهای لختت را!♫!
جامی بزن؛ لب تر کن از مستی… مستی!♫!
تنها بگو؛ دل بر خودم بستی… بستی!♫!
بی تو به رسوایی کشد؛ کارم… کارم!♫!
هر چه تو خواهی؛ خودم دارم… دارم!♫!
تو آتش پاره ای! هی میرقصانی ام!♫!
از من که عاشقم؛ رو میگردانی ام!♫!
تو آتش پاره ای! هی میرقصانی ام!♫!
از من که عاشقم؛ رو میگردانی ام!♫!

 آهنگ جدید رضا ملک زاده به نام آتش پاره

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سایت

چطور پرینت بگیرم؟ چاپ دورو، افقی و A5

چگونه چاپ کنیم؟ چاپ دو رو، افقی و A5

شکی نیست که شما هر آنچه را که برای چاپ متن یا فایل تصویری با استفاده از چاپگر لیزری یا جوهرافشان نیاز دارید، در اختیار دارید. اما شما نمی دانید چگونه چاپ کنید. برنامه هایی که برای باز کردن هر فایل و سند وجود دارد بسته به نوع آنها متفاوت است. در این مقاله از آوای فرهنگ آریا شما را با متداول ترین روش های چاپ آشنا می کنیم تا بتوانید به راحتی اکثر فایل ها، تصاویر و اسناد مورد نیاز خود را به دلخواه پرینت بگیرید. پس تا آخر با ما باشید.



چگونه از Word چاپ کنیم؟

برای چاپ در Word ابتدا باید به منوی File رفته و روی گزینه Print کلیک کنید. برای پیش نمایش هر صفحه، فلش های جلو و عقب را در پایین صفحه انتخاب کنید. اگر متن شما کوچک است و خواندن آن آسان نیست، می توانید آن را با استفاده از یک نوار در پایین صفحه گسترش دهید. در نهایت تعداد کپی های مورد نظر و سایر گزینه ها را تنظیم کرده و دکمه Print را انتخاب کنید.



چگونه از اکسل پرینت بگیریم؟

برای چاپ در اکسل، ابتدا سلول هایی را که می خواهید چاپ کنید با استفاده از گزینه Set Print Area انتخاب کنید، سپس در منوی File روی Print کلیک کنید یا CTRL+P را فشار دهید. توصیه می کنیم از چاپ پیش نمایش در اکسل استفاده کنید تا ببینید دقیقاً چه چیزی و چگونه چاپ خواهید کرد.

اکسل را در یک صفحه چاپ کنید، کل صفحه اکسل را چاپ کنید و حاشیه سفید را بردارید

اگر تجربه چاپ در اکسل را دارید حتما با این مشکل مواجه شده اید که به جای یک صفحه، چند صفحه چاپ می شود. گاهی اوقات یک صفحه جدید فقط در چند خط چاپ می شود و این باعث هدر رفتن کاغذ می شود.

برای حل این مشکل باید به منوی View رفته و در قسمت Workbook View گزینه Page Layout را انتخاب کنید. این روش نمای داده ها را به گونه ای تغییر می دهد که یک مقیاس در بالا و سمت چپ کاربرگ مشاهده می کنید. در این بخش می توانید عرض ستون را کاهش دهید تا داده های شما در یک صفحه قرار گیرد. برای انجام این کار، نشانگر را روی هدر ستونی که می‌خواهید کوچک کنید قرار دهید، سپس کلیک کنید و بکشید. هنگامی که تمام داده ها را در یک صفحه دارید، می توانید آن را چاپ کنید.

برای چاپ تمام صفحه نیازی به تغییر چیزی ندارید. File > Print > Print را انتخاب کنید. اگر محدوده‌ای از سلول‌ها را انتخاب کرده‌اید و می‌خواهید کل صفحه را چاپ کنید، قبل از کلیک روی چاپ به نمای تمام صفحه بروید.

برای تغییر حاشیه ها در برگه خود، ابتدا باید تب Page Layout را در نوار منوی اکسل پیدا کنید. در این منو روی نماد Margin در زیرگروه Options در بخش Setup صفحه کلیک کنید. شما می توانید حاشیه ها را به روش های مختلفی تنظیم کنید.

ابتدا، شما این امکان را دارید که الگوهای از پیش ساخته شده کانتور اکسل را انتخاب کنید. این گزینه ها باریک، معمولی و گسترده هستند. برای کاهش فضای حاشیه با یکی از این گزینه ها، باید حاشیه برگه فعلی را به باریک کردن تغییر دهید.

حاشیه‌های کاربرگ فعلی را به باریک‌تر تغییر دهید تا ببینید آیا با سلیقه شما مطابقت دارد یا خیر. پیش نمایش پیش نمایش را برای پیش نمایش نحوه تغییر فایل خود تبلیغ کنید. اگر حاشیه های کاربرگ فعلی را خیلی باریک کرده اید و کاهش کافی برای شما وجود دارد، باید از گزینه Custom Margins استفاده کنید.


چاپ از صفحات اینترنتی (گوگل کروم و فایرفاکس)

اگر می خواهید از یک وب سایت و مرورگر گوگل کروم چاپ کنید، ابتدا باید آن مرورگر را باز کنید و به صفحه وب مورد نظر بروید. اگر نمی خواهید بخشی از صفحه را چاپ کنید، می توانید آن قسمت را در صفحه وب پنهان کنید. به عنوان مثال، اگر یک کادر محاوره ای در صفحه خود دارید، باید آن را مخفی یا کوچک کنید تا چاپ نشود.

پس از آن، Ctrl+P را در ویندوز یا Command-P را در صفحه کلید خود (Mac) فشار دهید. جعبه را چاپ کنید

از یک صفحه وب در Google Chrome چاپ کنید

در این مرحله صفحه تنظیمات چاپ صفحه باز می شود و پیش نمایشی از صفحات مورد نظر را در سمت چپ مشاهده می کنید. در نهایت، باید مقصد را باز کنید و روی View More کلیک کنید تا چاپگری را که می خواهید چاپ کنید انتخاب کنید. در صورت نیاز می توانید صفحات چاپی خود را سفارشی کنید. برای این منظور روی گزینه چاپ کلیک کنید تا صفحات چاپ شوند.

اگر از فایرفاکس استفاده می کنید و از شما پرسیده شد که چگونه چاپ کنید، ابتدا باید به صفحه ای که می خواهید چاپ کنید بروید. سپس Ctrl+P (ویندوز) یا Command-P (Mac) را فشار دهید تا صفحه چاپ باز شود.

از صفحه وب فایرفاکس چاپ کنید

در قسمت Select Printer چاپگر مورد نظر را انتخاب کنید. اگر نمی توانید چاپگر خود را از این لیست پیدا کنید، باید روی دکمه Find Printers کلیک کنید تا چاپگر خود را پیدا کنید و آن را به لیست چاپگرها اضافه کنید. سپس محدوده صفحه‌ای را که می‌خواهید چاپ کنید در بخش «Page Ranger» انتخاب کنید. همچنین می توانید تعداد کپی ها را در قسمت Number of copys مشخص کنید. در نهایت روی دکمه چاپ کلیک کنید تا صفحه مورد نظر شما چاپ شود.

عکس را چاپ کنید

برای اینکه بتوانید عکس را با استفاده از چاپگر رنگی چاپ کنید، باید گزینه Print را انتخاب کنید. در تب General، چاپگری را که استفاده می‌کنید و تعداد کپی‌هایی را که می‌خواهید چاپ کنید، انتخاب کنید. اگر می خواهید موقعیت و اندازه تصویر را تنظیم کنید، باید به تب تنظیمات تصویر بروید. همچنین می توانید موقعیت تصویر را روی صفحه نمایش با کشیدن آن در نما تنظیم کنید.

اگر قصد دارید از کاغذ عکس با کیفیت بالا استفاده کنید، به Page Setup بروید و نوع کاغذ مناسب را انتخاب کنید. همچنین باید به تب Image Quality رفته و تنظیمات با کیفیت بالا را انتخاب کنید تا عکس های با بهترین کیفیت را دریافت کنید. در نهایت بر روی گزینه print کلیک کنید.

توجه داشته باشید که برخی از گزینه های بالا ممکن است برای برخی از مدل های چاپگر ظاهر نشوند. زیرا درایورهای چاپگر به شما اجازه تغییر برخی تنظیمات را نمی دهند. برای مثال، اگر نمی توانید برگه Image Quality را پیدا کنید، درایورهای چاپگر شما از این تنظیمات پشتیبانی نمی کنند.
 

 

ذخیره پرینت به صورت PDF (PDF)

در هر برنامه ای که قابلیت چاپ و باز کردن آن را دارد فایل مورد نظر را انتخاب کنید. حالا منوی File و سپس Print را انتخاب کنید. Adobe PDF را از لیست چاپگرهای موجود در کادر محاوره ای چاپ انتخاب کنید. برای استفاده از چاپگر PDF Acrobat روی گزینه چاپ کلیک کنید. در نهایت روی OK کلیک کنید و یک نام جدید برای فایل خود انتخاب کنید. در انتهای مسیر مشخص کنید.


چگونه به صورت افقی چاپ کنیم؟

چاپگرها می توانند هم به صورت عمودی و هم افقی چاپ کنند. برای تغییر حالت صحنه، قبل از چاپ فایل، حتما به قسمت فایل رفته و دکمه Properties را در کنار نام چاپگر انتخاب کنید. نام برگه ای که در آن تنظیمات برگزیده چاپ را تنظیم می کنید ممکن است بسته به چاپگری که نصب کرده اید متفاوت باشد. اما معمولاً به آن تنظیمات یا تنظیم صفحه می گویند. در این مرحله باید بخشی به نام Directions وجود داشته باشد. برای تغییر حالت به افقی، روی دکمه رادیویی Landscape کلیک کنید.

چگونه چاپ دوبل داشته باشیم؟ چاپ پشت و رو یا تک و تک

به چاپ دو طرف کاغذ، چاپ دورو می گویند. برخی از چاپگرها این قابلیت را دارند که به صورت خودکار در هر دو طرف یک ورق کاغذ چاپ شوند (چاپ دو طرفه خودکار). چاپگرهای دیگر دستورالعمل هایی را ارائه می دهند تا بتوانید به صورت دستی صفحات را برای چاپ سمت دوم (دورو) بارگیری مجدد کنید. ابتدا دفترچه راهنمای چاپگر یا سازنده خود را بررسی کنید تا ببینید آیا چاپگر شما می تواند روی هر دو طرف کاغذ چاپ کند (چاپ دو طرفه).

برای چاپ در هر دو طرف ابتدا باید روی File و سپس Print کلیک کنید. در قسمت تنظیمات، اگر Print on Both Sides وجود دارد، چاپگر شما دارای چاپ دو طرفه خودکار است. با این گزینه فایل شما به صورت خودکار در دو طرف کاغذ چاپ می شود و نیازی به انجام کار اضافی نخواهید داشت.

مهر و موم دوبل

اگر چاپگر شما گزینه ای برای چاپ دوبل خودکار ندارد، باید این کار را به صورت دستی انجام دهید. می توانید در دو طرف مسیر زیر چاپ کنید.

ابتدا روی منوی File کلیک کرده و گزینه print را انتخاب کنید. در قسمت تنظیمات، روی Print all pages کلیک کنید. در پایین کادر، روی Print individual pages only کلیک کنید، سپس روی دکمه چاپ در بالا کلیک کنید. پس از چاپ هر صفحه، صفحات را ورق بزنید و در قسمت تنظیمات روی Print All Pages کلیک کنید. در پایین کادر بر روی print only pages و در نهایت روی گزینه print کلیک کنید.

چگونه A5 چاپ کنیم؟

برای این کار فایلی را که می خواهید به سایز A5 یا فرمت دیگری تبدیل کنید باز کنید و روی گزینه File کلیک کنید. سپس اندازه چاپ و کاغذ را انتخاب کنید. در این بخش، قالب انتخابی باید مطابق با نیاز شما باشد.

برادری متوجه می شود

برای چاپ فایل بر روی کاغذ A5 گزینه Letter و A5 را انتخاب کنید. پس از انجام این مراحل در نهایت بر روی گزینه Print کلیک کنید تا سند شما چاپ شود.



چگونه چاپ را لغو کنیم؟

برای لغو چاپ، روی نماد چاپگر در نوار وظیفه ویندوز (Task Manager) و در سمت راست پایین صفحه کلیک راست کنید. اگر نمی توانید نماد چاپگر را ببینید، باید روی فلش در نوار وظیفه کلیک کنید تا نمادهای مخفی نشان داده شود. اگر هنوز نماد چاپگر را نمی بینید، به این معنی است که کار چاپ قبلاً به چاپگر مورد نظر ارسال شده است و برای لغو و توقف چاپ در ویندوز خیلی دیر شده است. سپس می توانید چاپ را روی چاپگر متوقف کنید. برای این کار باید چاپگر را خاموش کنید، سپس عملیات چاپ را از کامپیوتر لغو کنید و در نهایت کامپیوتر را ریستارت کنید.
 

 

ادامه مطلب:  چطور پرینت بگیرم؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سایت

چگونه در کنکور انتخاب رشته کنیم؟


امروزه کنکور سراسری به یکی از مهم ترین و در عین حال یکی از سخت ترین آزمون های تحصیلی تبدیل شده است. این آزمون علیرغم چالش برانگیز و سطح بالایی که دارد، بسیاری از دانش آموزان را تشویق می کند تا هدف و رشته تحصیلی مورد نظر خود را دنبال کنند.

این آزمون توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برای سنجش داوطلبانی که قصد ورود و ادامه تحصیل در دانشگاه های سراسری را دارند تهیه شده است. کنکور همه ساله برای 5 گروه امتحانی در رشته های علوم تجربی، ریاضی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی برگزار می شود. سالانه بیش از 1 میلیون نفر در کنکور سراسری با یکدیگر رقابت می کنند تا دانش و مهارت خود را برای ورود به دانشگاه و رشته انتخابی خود محک بزنند.

در واقع داوطلبان برای شکستن کنکور باید سخت تلاش کنند و با تلاش و پشتکار این فراز و نشیب ها را پشت سر بگذارند. داوطلبان برای موفقیت در این آزمون مهم می توانند از برخی نکات کنکور از جمله مدیریت زمان در کنکور، روش تست سریع، طرح کلی امتحانی، آزمون آزمایشی، طرح درس برای کنکور و ... استفاده کنند. همچنین داوطلبان برای یادگیری هر چه بیشتر مفاهیم و محتوای کنکور باید بودجه آزمون ها را مطالعه کنند.کنکور شامل بودجه بندی زیست شناسی کنکور، شیمی کنکور، بودجه بندی کنکور، شماره کنکور. صورت بودجه و غیره

این روزها انتخاب رشته کنکور سراسری به یکی از دغدغه های داوطلبان کنکور تبدیل شده است. این مرحله یکی بعد از کنکور سراسری یکی از مهمترین و تعیین کننده ترین قسمت های کنکور خواهد بود که باید با دقت و حساسیت بالایی انجام شود. اگر انتخاب رشته کنکور توسط برخی افراد مجرب این رشته به صورت صحیح و اصولی انجام شود، داوطلبان را به رشته و در واقع به مسیر تحصیلی نزدیک می کند. آکادمی آریانا به همراه قدرتمندترین تیم مشاوره تحصیلی و مشاوره کنکور می تواند شما را در انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته دانشگاه آزاد راهنمایی کند.

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، در صورتی که داوطلبان مجاز به انتخاب رشته بر اساس مدارک و رتبه خود باشند، می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. با ادغام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد فقط ثبت نام و تشکیلات آزمون و اعلام نتایج اولیه این دو دانشگاه باقی مانده و مرحله انتخاب رشته و اعلام نتایج نهایی دو دانشگاه هر مدرسه جداگانه گرفته می شود. و از وب سایت های مربوطه هر دانشگاه.



نحوه انتخاب سیستم آزمون مهاجرت

بعد از کنکور یکی از مهم ترین مراحل انتخاب محل بررسی سطح دانش داوطلبان بر اساس کارنامه اولیه کنکور سراسری است. بدین منظور داوطلبان در زمان اعلام نتایج اولیه به سایت Sanjesh.org مراجعه و کارنامه شامل درصد دروس، رتبه، وضعیت، وضعیت تشخیص و ... را بررسی کنند. یک رشته انتخاب کنید

سپس داوطلبان می توانند دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری را از سایت سازمان سنجش دانلود و مطالعه کرده و کد منطقه 150 را با دقت انتخاب و فرم انتخاب رشته را پر کنند.



نحوه انتخاب رشته بعد از کنکور

داوطلبان برای انتخاب رشته آزمون ابتدا باید به سایت رسمی سایت Sanjesh.org مراجعه کنند. در مرحله بعد باید روی لینک سراسری در منوی سمت راست این وبسایت کلیک کرده و سپس روی لینک انتخاب رشته آزمون سراسری کلیک کنند. پس از مطالعه دفترچه، داوطلبان باید تأیید کنند که تذکرات بررسی را در این کتابچه راهنمای انتخاب رشته امتحانی صفحه کلید ملی مطالعه کرده اند. داوطلبان پس از ورود به سامانه انتخاب رشته با وارد کردن یکی از اطلاعات ثبت نامی که شامل کد رهگیری ثبت نام یا شماره درخواست یا شماره پرونده می باشد به صفحه انتخاب رشته کنکور سراسری مراجعه می کنند. پس از آن متقاضیان باید 150 کد رشته محل مورد نظر خود را به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته تکمیل کنند. سایت سنجش و آموزش کشور پس از تکمیل فرم انتخاب رشته و تایید آن، کد رهگیری 16 رقمی را در اختیار داوطلب قرار می دهد که نشان دهنده ثبت نام نهایی انتخاب رشته داوطلب در سایت سازمان سنجش است.



نحوه ایجاد انتخاب رشته کنکور سراسری

داوطلبان می توانند حداکثر 150 کد مدرسه را از بین آموزشگاه های اصلی مرتبط با گروه درخواستی خود برای انتخاب رشته محل پذیرش انتخاب کنند.

این تعداد کد رشته ها محدودیتی در انتخاب داوطلبان ایجاد نمی کند و گزینه ها و فرصت های بیشتری را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. بنابراین فرآیند در نظر گرفته شده در انتخاب رشته تنها به علاقه و توانایی و سطح و مدرک شما بستگی دارد. سازمان در تجزیه و تحلیل فرم نامزدی داوطلب، تمامی انتخاب های وی را از 1 تا 150 ارزیابی می کند و در صورتی که شانس بالایی برای قبولی در رشته داشته باشد، در این قسمت پذیرفته می شود.

بنابراین بهتر است 20 تا 30 درصد از 150 انتخاب داوطلب به حوزه ای اختصاص یابد که شانس قبولی داوطلب در آن زیاد است و داوطلبان باید خوشبینانه انتخاب کنند. حدود 50 تا 60 درصد از انتخاب های نامزدها باید به انتخاب های منطقی اختصاص یابد. انتخاب های دیگر داوطلب نیز به آن دسته از انتخاب هایی اختصاص دارد که پذیرش را برای داوطلب آسان تر می کند.
 

 

عوامل موثر بر انتخاب کنکور سراسری

عوامل زیادی در انتخاب داوطلبان کنکور موثر است. با در نظر گرفتن دقیق این عوامل، متقاضیان می توانند انتخاب رشته درستی داشته باشند و در صنعت و دانشگاه مورد نظر خود پذیرفته شوند. مهم ترین عوامل موثر در انتخاب رشته کنکور به شرح زیر است:

1. سود

توجه یکی از عوامل کلیدی در انتخاب محل دفن زباله است. که می تواند علاقه فرد را به رشته تحصیلی و اهدافش برانگیزد. و در نتیجه داوطلبان در رشته های خود به موفقیت دست می یابند، میل و علاقه باعث می شود آزمودنی ها با انرژی بیشتری به سمت اهداف خود حرکت کنند. بهتر است متقاضیان قبل از انتخابات علایق خود را اعلام کنند. و در انتخاب شعبه دقت کنید.

2. دانش دقیق انضباطی

داوطلبان علاقه مند به تحصیل باید اطلاعات خوبی از این رشته داشته باشند. دانش و تجربه در زمینه یادگیری باعث ایجاد انگیزه در فرد می شود. گاهی بسیاری از داوطلبان به رشته های خاصی علاقه مند هستند اما با شروع تحصیل احساس می کنند در انتخاب خود اشتباه کرده اند. دلیل این امر عدم اطلاع از رشته های دانشگاهی است.

3. از توانایی ها و مهارت های خود آگاه باشید

مهم ترین عامل در انتخاب محل برگزاری آزمون گواهینامه سراسری، شناخت پتانسیل داوطلبان است. درست است که علاقه مهم ترین معیار برای انتخاب محل در آزمون سراسری گواهینامه است، اما توانایی فرد نیز تاثیرگذارترین و تعیین کننده ترین عامل است.

4. بررسی بازار کار

اکثر متقاضیان به دنبال شغلی با بازار کار مرتبط و تصویر اجتماعی خوب وارد دانشگاه می شوند. حوزه ایده آل تحصیل شما ممکن است بازار کار مرتبطی نداشته باشد. از این رو شناخت بازار کار و فرصت های شغلی در هر بخش به داوطلبان در انتخاب مکان مناسب کمک می کند.

 

ادامه نوشته: https://pourdastmalchi.net/services/انتخاب-رشته-سراسری/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سایت

انواع شلوار جین مردانه: ترک اصل، مام استایل + راسته

شلوار جین مردانه از پرطرفدارترین نوع پوشاک مردان است که در انواع مختلفی براساس ظاهر، دوخت و ویژگی‌هایی که دارند، دسته‌بندی شده و ارائه می‌شوند. اگر قصد دارید تا بیشتر راجع به این انواع شلوار جین، رنگ‌بندی‌ها، بهترین برند‌ها و … را برای این نوع شلوار بدانید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

انواع شلوار جین مردانه
در بین انواع شلوارهای مردانه اگر بخواهیم یکی از مدل‌هایی را که بیشتر در بین جوانان رواج دارد را معرفی کنیم، بایستی به شلوار جین مردانه اشاره نمود که تقریبا 150 سال است که شلوار جین در جهان استفاده می‌شود. این نوع از شلوارها هرچند تا دو سه دهه قبل رایج نبودند، اما اکنون همه جا حاضر شده‌اند. شلوار جین شلواری است که در دوخت و ساخت آن از پارچه دنیم به کار گرفته شده است. دنیم نوعی پارچه با بافت راه راهی است. استفاده از شلوار جین در میان مردان و زنان رایج بوده و بیشتر به رنگ آبی ارائه می‌شود.

 

انواع شلوار جین مردانه را می‌توان به 5 دسته تقسیم کرد که عبارتند از:

باریک یا دم پا: مدل باریک که با عنوان Slim نیز شناخته می‌شود، نوعی شلوار جین مردانه است که از باسن تا مچ پا به صورت باریک است. این نوع از شلوارها را فضای بیشتری در در قسمت انتهایی پا دارند. برای اکثر مردان عالی به نظر می‌رسد و اگر از استایل در کنار آن استفاده کنید، یک انتخاب محبوب به شمار می‌روند. برندهایی مانند G-Star RAW، Calvin Klein Jeans و GUESS گزینه‌های بسیار خوبی از این نوع شلوارها دارند.
تنگ یا جذب: در میان انواع مختلف شلوار جین برای مردان، شلوار جین تنگ به گونه‌ای طراحی شده است که به شما امکان می‌دهد از تناسب اندام خود در تمام ساق لذت ببرید. این شلوار جین امروزه یکی از اصلی‌ترین مد‌های مدرن در تیپ‌های مختلف و شیک است که در کمد لباس هر مردی می‌توان آن را یافت.
راسته یا استاندارد: رایج‌ترین نوع شلوار جین مردان، این نوع مدل است که می‌تواند برای تیپ‌های مختلف مردان و سایزهای آن مناسب باشد. در ادامه بیشتر راجع به این مدل صحبت می‌کنیم.
گشاد: اگر هیکل و یا تیپ بزرگی دارید و می‌خواهید از شلوار جین مردانه گشاد استفاده کنید، پیشنهاد ما حتما استفاده از مدل شلوار جین گشاد است تا نیاز شما برطرف شود.
مخروطی: نوع دیگری از شوار جین مردانه است که ترکیبی از شلوار جین صاف و تنگ می‌باشد. این شلوار جین روی پوست شما باعث می‌شود در نزدیکی ران‌ها احساس راحت‌تری داشته باشید. استفاده از این مدل را می‌توان برای کسانی که خواهان یک ظاهر فیت اما بدون استفاده از شلوار تنگ هستند، مناسب دانست.

 

 

شلوار جین مردانه ترک اصل
همانطور که می‌دانید، ترکیه یکی از کشورهای مهم در صادرات انواع پوشاک است. جالب است بدانید که ترکیه به عنوان چهارمین کشور جهان شناخته می‌شود که در عرصه صادرات شلوار جین نقش دارد. این کشور سهمی 7 درصد را از بازار جهانی به خود اختصاص داده است. این کشور از صادراتی‌ترین کشورها در منسوجات می‌باشد. با ادامه رشد تولید و مصرف این نوع از شلوارها، کل صادرات جین جهان به 4 میلیارد و 910 میلیون دلار رسید. ترکیه بازیگری مهمی در این عرصه است که سالانه در حدود 350 میلیون دلار جین در سال تولید می‌کند.جوان ایرانی (irjavan.com)

 

برای خرید شلوار جین مردانه ترک اصل می‌توانید برندهای زیر را در نظر داشته باشید:

زارا: زارا یکی از معروف‌ترین برندها و کارخانه تولید شلوار جین ترکیه است، چرا که محصولات آن از نظر قیمت و همچنین از نظر جنس و طرز کار در سطح متوسطی قرار دارند که می‌توانید از آن‌ها محصولات خوبی را تهیه کنید.
Cotton: برند دیگر، cotton است که جزو لباس‌های متوسط ​​بوده و بیشتر محصولات آن برای مردان و زنان جوان در نظر گرفته شده است. محصولات این برند از این جهت متمایز می‌شوند که بیشتر پارچه‌های آن پنبه است.
Hotiç: هوتیگ در کنار آنکه یک برند برای کفش است، در زمینه شلوار جین وارداتی برای مردان و زنان نیز فعالیت می‌کند.
از دیگر برندهای برتر برای شلوار مردانه جین ترک اصل می‌توان موارد زیر اشاره نمود:

 

جین ماوی
کالینز
شلوار جین LTB
شلوار جین کراس
شلوار جین مردانه ترک اصل

شلوار جین مردانه ارزان
از جمله مزایایی که در رابطه با شلوار جین مردانه می‌توانید به آن نسبت دهید، آن است که تنوع قیمتی در این نوع از شلوار مختلف است و شما می‌توانید برای خرید شلوار جین مردانه ارزان قیمت در فروشگاه‌های مختلف و از مدل‌های متفاوت آن استفاده کنید.

اگر به دنبال ارزان‌ترین شلوارهای جین مردانه هستید، می‌توانید از بین شلوارهای جین برندهای ایرانی استفاده کنید که معمولا هزینه تولید و فروش بسیار کمتری نسبت به رقبای خارجی خود دارند.

راه حل دیگر برای خرید شلوار جین مردانه ارزان، آن است که به دنبال برندها و مارک‌هایی که مشهور هستند، نباشید. البته ذکر این موضوع دلیل براین نیست که شلوارهای جین ارزان با برندهای متفرقه، جنس نامناسبی دارند. در واقع شما می‌توانید محصولات برندهای متفرقه خارجی و ایرانی را با توجه به کیفیتی که دارند، مقایسه کرده و بهترین قیمت را برای خرید شلوار جین مردانه ارزان داشته باشید.

استفاده از شلوارهای جین مسافرتی، مراجعه به بازارچه‌ها، فروشگاه‌های بزرگ و کوچک لباس به خصوص اگر تک محصول و فقط برای فروش جین باشند، خرید مستقیم و بدون واسط از دیگر راهکارهای خرید شلوار جین مردانه ارزان است.

 

شلوار جین مردانه ارزان

شلوار جین مردانه مام استایل
شلوار جین مام از بین تمام مدل‌های شلوار جین موجود کمتر ترجیح داده می‌شود، که تا حدی به دلیل برش نامناسب آن‌ها است. شلوار جین مردانه مام استایل، در دهه 70 در میان زنانی که مادران خانه نشین و خانه دار بودند، محبوب شد. به دلیل برش پهن آنها در باسن و فاق، با کمر بلند که پوشیدن آنها را بسیار راحت می‌کرد، این نوع از شلوارها جا افتاد.

از آنجایی که این نوع شلوارها برای استایل نیز کاملاً متواضع و در سطح معمولی بود، آن‌ها مورد علاقه زنانی بودند که به انجام کارهای روزانه خود می‌رفتند و می‌خواستند چیزی ارزان‌تر و مناسب‌تر را به جای لباسی جذاب یا چشم‌گیر بپوشند. بعداً، در حوالی دهه 80، شلوار جین مادر در بین خانم‌های جوان‌تر نیز محبوب شد و می‌توانید آن‌ها را در سراسر شهر ببینید که توسط خانم‌هایی در اوایل دهه 20 سالگی و همچنین افراد مسن‌تر می‌پوشند.

مدل مردانه یعنی شلوار جین مردانه مام استایل نیز ویژگی‌های مشابهی دارد. یک مدل شلوار جین جالب است که برعکس شلوار جین تنگ بوده و از ویژگی‌های آن می‌توان به گشاد و بزرگ بودن، پاهای بلند، باسن صاف، پایین کمر و ناحیه فاق پهن‌تر، پاهای بلندتر و راحتی برای پوشیدن اشاره نمود. این سبک بیش از نیم قرن است که وجود داشته است و در دهه 1960 زمانی که نماد مد آن زمان، مرلین مونرو، آنها را در صحنه فیلم Misfits پوشید، واقعاً محبوب شد. این مدل می‌تواند برای همه تیپ‌های بدن مناسب بوده و حالت دادن به آن بسیار ساده است.

 

شلوار جین مردانه مام استایل

شلوار جین مردانه مشکی
مشکی یکی از رنگ‌های رایج در لباس‌ها و شلوارهای مردانه و زنانه است که محبوبیت آن در شلوارهای جین مردانه نیز مشاهده می‌شود. استفاده از یک شلوار جین مردانه مشکی می‌تواند برای هر تیپ و مدلی شما را جذاب کند. البته بهتر است با خریدن این نوع از شلوار‌ها، از یک مایع لباسشویی تیره استفاده کنید تا کیفیت و رنگ آن حفظ شود.طیف گسترده‌ای از برندها و مارک‌ها رنگ مشکی را برای شلوارهای جین خود نیز ارائه می‌کنند.

 

استفاده از شلوارهای جین مشکی می‌تواند تقریبا همان کاری را که مدل‌های آبی آن انجام می‌دهد، ارائه کند. در کنار استفاده از شلوار جین مشکی می‌توانید از استایل‌های زیر استفاده کنید:

استفاده از رنگ‌های جسورانه در فصل زمستان می‌تواند ایده‌های خوبی را ارائه کند .استفاده از رنگ مشکلی می‌تواند رنگ‌های روشن را درخشان‌تر کند. همراه با آن می‌توانید تاپ، پیراهن، ژاکت، بلوز طراح‌دار یا تک رنگ بپوشید. همچنین استفاده از یک کت مشکی نیز می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای فصل‌های زمستان باشد.
در فصل‌ تابستان می‌توانید از رنگ‌های روشن برای شلوار جین مردانه مشکی استفاده کنید. از آنجایی که فصل تابستان و رنگ مشکی با هم روابط خوبی ندارند، استفاده از رنگ‌هایی روشن مانند سفید، خاکستری، کرم گزینه‌های خوبی هستند. پیشنهاد می‌کنیم مثلا از رنگ‌های سفید و قرمز برای اکسسوری‌های همراه آن استفاده کنید.
استفاده از کفش‌های مشکی نیز می‌تواند در تکمیل استایل شما همراه با شلوار جین مشکی یک گزینه عالی باشد.


شلوار جین مردانه مشکی

شلوار جین لوله تفنگی مردانه
در بین انواع شلوارهای جین بایستی به شلوار جین لوله تفنگی مردانه اشاره نمود که استفاده از آنها می‌تواند برای کسانی ران‌های بزرگ‌تری دارند، مناسب بوده و با استفاده از این پوشش، این قسمت لاغرتر تشخیص داده شود. یکی از ویژگی‌های کمکی در رابطه با این موضوع، مچ شلوار باریک آن است که به ظاهر لاغرتر آن کمک می‌کند. البته افراد لاغر هم می‌توانند آن را امتحان کنند؛ زیرا موارد مختلفی از آن برای افراد لاغر نیز استفاده شده است.

 

یکی از مهم‌ترین نکاتی که بایستی در هنگام تهیه شلوار جین لوله تفنگی به آن توجه کنید، ابعاد آن است که بایستی به صورت مناسب و اندازه برای شما تهیه شود تا در هنگام استفاده، در هنگام کشش پا، هنگام جابه‌جایی کشش بیشتری را از خود نشان داده و شما را اذیت نکند. این نکته از آنجایی مهم می‌شود که استفاده از سایز نامناسب شلوار جین لوله تفنگی مردانه می‌تواند منجر به مشکلاتی شود که شامل عفونت ادراری، فشار بیش از حد به کشاله ران، فشار به مثانه و دستگاه ادراری بشود. استفاده از شلوار لی لوله تفنگی برای مردان نمی‌تواند گزینه مناسبی برای فعالیت‌های باز و روزانه باشد.

ممکن است از خود بپرسید که تفاوت این نوع از شلوارها با شلوار جین مردانه از نوع تنگ یا جذب چیست؟ در رابطه با این پرسش می‌توان گفت تنگی شلوارهای تفنگی بیشتر در قسمت زیر زانو است و در محدوده باسن شما آزادی بیشتری دارید ولی در شلوارهای جذب، تمام قسمت‌های آن در یک سطح و حالت جذب می‌شوند.

 

شلوار جین مردانه راسته
استفاده از شلوارهای جین راسته یا straight از انواع شلوارهای متداولی است که در بازار وجود دارد و می‌توان آن را در سبک کلاسیک و سنتی دسته‌بندی کرد. ظاهر این نوع از شلوارها از قسمت بالا تا پایین راسته و یکنواخت بوده و می‌توانید پس از خرید، دمپای آن را تا کنید. استفاده از این نوع از شلوارها را می‌توان برای افرادی مانند ورزشکاران مناسب دانست.

همچنین باید گفت این نوع از شلوارهای جین راسته معمولا توسط مردانی پوشیده می‌شود که استخوان‌های خیلی بزرگ یا نازک ندارند. از بین تیپ‌های بدن مردان، افرادی که نه خیلی لاغر هستند و نه خیلی ضخیم، عموماً شلوار جین معمولی را ترجیح می‌دهند.

تفاوت بین شلوار جین باریک و معمولی برای مردان در این است که مثلا شلوار جین راسته یا معمولی، صاف روی باسن و ران‌ها می‌نشیند، در حالی که یک شلوار باریک در مقایسه با این مدل، محکم‌تر جذب این قسمت‌ها می‌شود.

 

شلوار جین مردانه سایز بزرگ

شلوار جین مردانه سایز بزرگ
مانند همه آقایان، مردان بزرگ شایسته انتخاب عالی از لباس‌های باکیفیت هستند که برای آنها سبک و راحت باشد. اگر قصد تهیه شلوار جین مردانه سایز بزرگ را دارید، برای این مورد، می‌توانید از مدل‌های شلوارهای جین با سایزهای بزرگ، معمولی و راسته استفاده نمایید که با در نظر گرفتن مردان درشت اندام طراحی شده‌اند. برای توضیحات بیشتر راجع به این مدل‌ها شلوار جین سایز بزرگ مردانه می‌توان گفت:

مدل فرم آزاد: در مدل‌های فرم آزاد که به آن Relaxed fit نیز گفته می‌شود، طراحی به گونه‌ای است که پهنای آن از قسمت ساق تا قسمت کمر یکسان است. پیشنهاد می‌شود مردانی که پاهای لاغرتری دارند، به علت حالت گشادی که برای آنها خواهد داشت، از این مدل استفاده نکنند.
راسته: این نوع مدل‌ها نسبت به فیت آزاد برش تنگ‌تر داشته و می‌تواند گزینه دیگری برای افرادی با اندام‌های درشت باشد.
ورزشی: مردانی که هیکل عضلانی‌تری دارند، می‌توانند از مدل فیت ورزشی استفاده کنند که در آن قسمت کمر و نشیمن‌گاه مانند جین راسته بوده ولی در عین حال، فضای بیشتر همانند جین آزاد را دارد.
برای این دسته از افراد، مدل‌های جذب و بوت کات پیشنهاد نمی‌شود. برای سفارش شلوار جین مردانه سایز بزرگ می‌توانید از سایزهای 42، 44، 46، 48، 50، 52، 54، 56، 58، 60، 62، 64، 66، 68 و 70 دور کمر که در فروشگاه‌ها وجود دارند، سفارش دهید. قد پاها از 27 اینچ شروع شده و تا بلندترین پای ما تا 34 اینچی است.

شلوار جین مردانه سایز بزرگ معمولا از پارچه کشی و ساده استفاده می‌شود و می‌تواند از جنس لی پنبه‌ای باشد. شما می‌توانید از شلوارهای جین مردانه سایز بزرگ برای فصل‌های مختلف سال از زمستان گرفته تا تابستان استفاده نمایید.

 

شلوار جین مردانه سایز بزرگ

انواع رنگ شلوار مردانه
یکی از موارد مهمی‌ که در خرید شلوار مردانه باید آن را درنظر داشته باشید، به خصوص اگر قصد دارید تا لباس شما از نظر رنگی مکمل هم باشد، لازم است رنگ مناسبی را برای آن انتخاب کنید. در حالت کلی، رنگ بندی شلوار مردان حول شش رنگ اصلی یعنی مشکی، طوسی، خاکستری، سورمه‌ای، قهوه‌ای و آبی می‌چرخد اما می‌توان رنگ‌های دیگری مانند سبز، زرد، سفید، قرمز، کرمی، طلایی، نقره‌ای، برنزی و … را نیز برای آن ذکر کرد.

 

رنگ بندی شلوار جین
بریا شلوارهای جین می‌توان 5 رنگ‌بندی اصلی را بیان کرد که عبارتند از:

رنگ روشن و آبی: شلوار جین با رنگ‌های آبی آسمانی یا لایت واش یا روشن، از جمله بهترین انتخاب برای تابستان است. می‌‌توانید آن‌ها را با رنگ‌های روشن و تیره ست کنید و پوشش خود ار نیز با آب و هوا تطبیق کنید.
رنگ تیره: عملکرد شلوار جین تیره مردانه تقریباً شبیه به مدل‌های رنگی روشن آن است. می‌توانید این شلوار جین را با رنگ‌های روشن ست کنید و در عین حال شما را از ظاهری خیلی معمولی دور می‌کند.
سیاه: شلوار جین مردانه مشکی این ویژگی را دارد که به افراد به خصوص آنهایی که لاغر هستند، استایل خوبی می‌دهد؛ بنابراین برای عالی به نظر رسیدن مجبور نیستید زیاد تلاش کنید.
سفید: شلوار جین سفید برای مردان ممکن است چندان مناسب نباشد اما زمانی که به درستی از آن استفاده کنید و با عناصر مناسب جفت شود، می تواند تیپ جذابی را برای شما فراهم آورد.
از دیگر رنگ‌های شلوار جین مردانه می‌توان به رنگ‌های مایل به قهوه‌ای، شاه بلوطی نیز اشاره نمود.

 

بهترین رنگ شلوار جین مردانه
اگر قصد تهیه شلوار جین مردانه را دارید، ما 4 رنگ را به عنوان بهترین رنگ شلوار جین مردانه به شما معرفی می‌کنیم که عبارتند از:

نیلی تیره: یکی از همه کاره‌ترین رنگ‌ها برای شلوار جین مردانه است که می‌توانید آن را با هر چیز غیر رسمی دیگری مانند کفش کتانی و تی‌شرت ست کنید.
آبی روشن: استفاده از آبی روشن می‌تواند برای موقعیت‌های معمولی استفاده شود. بهتر است در استفاده از آن از سفید کننده‌ها استفاده نکنید؛ زیرا رنگ‌ آن رو به روشنی بیشتر گرایش پیدا می‌نماید.
خاکستری: استفاده از این نوع شلوار می‌تواند همه کاره باشد و می‌توانید آن را در رفت‌و‌آمدها و میهمانی‌های ساده استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به عدم کثیف شدن سریع و عدم نیاز به شست‌و‌شوی مداوم اشاره نمود.
مشکی: مشکی رنگی است که می‌تواند برای رفت‌و‌آمد، میهمانی‌ها و مناسبت‌های شبانه عالی ترین رنگ شلوار جین مردانه باشد. یک تیپ ایده‌آل با این نوع رنگ را می‌توان یک پیراهن سفید و یک جفت چکمه یا کفش ورزشی دانست.
رنگ بندی شلوار مردانه

 

بهترین مارک شلوار جین خارجی
وقتی کیفیت دغدغه اصلی شماست، بهترین برندهای شلوار جین می‌توانند پیشنهادات بسیاری را برای شما در کیفیت‌های بالا ارائه کنند.. چه استایل شما لاغر، چاق و .. باشد، شما می‌توانید بهترین محصولات را از برترین برندهای جین تهیه کنید. از جمله این برندها می‌توان گفت:

 

Levi’s: یکی از برترین برند‌هایی که در جهان اسم و رسمی را حتی در بین دیگر محصولات پوشاک از آن خود کرده است، برند Levi’s نام دارد که شلوار جین به سبک امروزی از این برند طراحی شده است. این برند همچنین می‌تواند شلوارهای جین مقرون به صرفه‌ای را که ارزش خرید بالایی دارند، ارائه کند.
Madwell: مدول یک برند مطرح در زمینه شلوارهای جین، پوشاک، کفش‌ها، کیف برای زنان و مردان است. این برند طیف گسترده‌ای از سبک‌های راسته و سایز بزرگ را با درزهای نقطه‌ای برای قدهای کوچک و بلند ارائه می‌کند که نیازی به خیاطی ندارد.
Everlane: از دیگر برندهای مطرحی است که می‌توانید از طریق آن، لباس‌های مختلفی را تهیه کنید. از جمله شلوارهای جین با کیفیت بالا که هر علاقمندی را به خود جلب می‌کند.
Lee: برند لی، از قوی‌ترین مارک‌های تجاری در زمینه تولید مرغوب‌ترین لباس‌های جین است که تولیدات آن‌ها از نظر راحتی و کیفیت، استایل توانسته است طیف بسیاری از مشتریان وفادار را به خود جذب کند.
Wrangler: رنگلر یک شرکت پوشاک آمریکایی است که در زمینه انواع تولیدات انواع جین و لباس فعالیت می‌کند. رنگلر شروع به ساخت مجموعه‌های جین برای کابوی ها کرد و توانست از نظر کیفیت و ماندگاری کالای تولیدی، از مقرون به صرفه‌ترین برندها به شمار آید.

 

جدیدترین شلوار جین مردانه
شلوارهای جین مدل‌های مختلفی دارند که تقریبا همه آنها را در این مقاله معرفی کردیم. از دهه 1950 به بعد شلوار جین در میان جوانان و مردم رواج پیدا کرد. جدیدترین مدل‌های شلوار جین در هر دوره به اوج خود می‌رسیدند و دوباره نزول می‌کردند. به عنوان مثال می‌توان به شلوارهای جین کهنه نما اشاره نمود که پارگی‌هایی روی آن ایجاد می‌شد و در دوره‌ای این نوع شلوارها بسیار معروف شدند.

 

از جمله جدیدترین مدل‌های شلوار جین می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

Baggy جین: شلوار جین گشاد، همانند شلوارهای گرمکن هستند؛ زیرا شلوارهای مد روز در قسمت باسن و پاها به صورت آزاد یا گشاد بریده می‌شوند. اصطلاح “شلوار جین Baggy” به معنای تمام مدل های شلوار جین است که هر نوع ویژگی‌ را دارند به جز لاغر و نازک بودن. این نوع جدید از شلوارهای جین می‌توانند شلوار جین گشاد با ساق‌های راسته در نظر گرفته شوند.
مام جین
شلوار جین راسته
بوتکات جین
Boyfriend: شلوار جین بوی فرند کمی گشاد و بزرگ است و به شما احساس کاربردی و راحت‌تری می‌دهد و در عین حال بر جذابیت شما تاکید می‌کند.
شلوار جین مردانه جدید

 

شلوار جین آبی با چه رنگی ست می‌شود؟
ست کردن شلوار با پیراهن و کفش از مهم‌ترین کارهایی است که می‌تواند به جذابیت بیشتر شما کمک کند. در رابطه با ست کردن شلوار جین مردانه آبی رنگ می‌توانید از پیشنهادات زیر استفاده کنید:

ست کاری: اگر می‌خواهید با شلوار جین آبی یک ظاهر محترمانه داشته باشید، هنگام انتخاب یک شلوار جین آبی روشن، باید به این فکر کرده باشید که وقتی سر کار هستید چه چیزی را انتخاب کنید. برای این مورد، یک پیراهن رسمی سفید به همراه داشته باشید. کفش‌ های قهوه‌ای یا لوفر با کمربند قهوه‌ای استفاده کنید.
ست خیابانی: این سبک مد روز است و برای پوشش روزمره بسیار راحت است. یک تی شرت راحت بردارید و آن را با شلوار جین خود ست کنید. رنگ سفید می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای استفاده از تی‌شرت باشد. برای زیباتر کردن ظاهر، یک ژاکت مشکی انتخاب کنید. یک کفش سفید بپوشید تا مد خود را برآورده کنید. برای لوازم جانبی، می‌توانید ساعت مورد علاقه خود و عینک آفتابی رنگ مشکی را استفاده کنید.
ست زمستانی: اگر فصل زمستان است، لباس‌های جین می‌توانند بهترین گزینه برای شما باشند. بهترین جامپر خود را که معمولا خاکستری رنگ است، استفاده کنید.
ساده: در ساده‌ترین حالت، یک تی‌شرت ساده سفید همراه با شلوار جین راسته و کفش‌های چرم قهوه‌ای برای ظاهری شیک در روز بسیار جذاب به نظر می‌رسد.
 

https://irjavan.com/%d8%b4%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b1-%d8%ac%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سایت