توجه به این موضوع که صفحه تماس با مای وبسایت چه ویژگی‌هایی دارد، به نوبه‌ی خود می‌تواند مسئله‌ی مهمی به حساب آید. صفحه تماس در هر وبسایتی به اندازه‌ای مهم است که آن را با صفحه درباره ما که در سایت شرکت‌ها و کمپانی‌های مختلف قرار دارد، همتراز دانسته‌اند. وقتی یک فرد برای اولین بار وارد وبسایت شما می‌شود، هیچ برداشتی از شما و کسب و کارتان و آنچه در آن سایت انجام می‌دهید ندارد. پس اولین جایی که سر می‌زند بخش درباره ما و بخش تماس با ما می‌باشد زیرا این دو بخش منعکس‌کننده کسب و کار شما هستند.

در دنیای اینترنت یکی از اهداف اصلی صاحبان کسب و کار، ایجاد یک پل ارتباطی میان خودشان و مشتریان می‌باشد و این روزها نقش این پل ارتباطی را سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی به دوش دارند. حال یک سایت به طور کلی مانند یک پل ارتباطی است اما آن قسمت که قلب این ارتباط را تشکیل می‌دهد، همین قسمت تماس با ما می‌باشد. تصور کنید که شما در تمام صفحات سایت خود کیفیت را اولویت خود قرار داده‌اید اما به محض این که مخاطب وارد قسمت تماس با ما می‌شود چون که شما به اندازه کافی روی آن وقت نگذاشته‌اید. او احساس می‌کند که تمایلی به داشتن یک رابطه دو سویه مفید ندارید و با دستان خودتان ارتباط با مشتری را از دست می‌دهید. دانستن ویژگی‌های صفحه تماس با ما می‌تواند به شما در این امر کمک کند.

 

 5  ویژگی مهم صفحه تماس با ما در سایت‌ها

1.      داشتن تنوع را جدی بگیرید.

مخاطب شما در یک سایت زمانی احساس می‌کند برای او اهمیت قائل هستید که گزینه انتخابی زیادی پیش روی او بگذارید و این گزینه‌های متعدد باید در مورد شیوه‌ی برقراری ارتباط نیز صدق کند. پس در این بخش وبسایت خود حتما راه‌های مختلفی را برای ایجاد یک پل ارتباطی به مخاطب پیشنهاد دهید تا با توجه به نیاز و سلیقه خود یکی را انتخاب کند.

 

2.      از تبلیغات دوری کنید.

قرار دادن تبلیغات در سایت یک منبع درآمدزایی می‌باشد و اصلا کار بدی به شمار نمی‌آید اما باید بدانید که این تبلیغات را در کدام بخش وبسایت خود قرار دهید. وقتی در مورد سوال "صفحه تماس با مای وبسایت چه ویژگی‌هایی دارد" صحبت می‌کنیم، نداشتن تبلیغات در این صفحه بسیار مهم می‌باشد چرا که به طور کلی کار غیر حرفه‌ای به شمار می‌آید و به مثابه‌ی توهین به مخاطب در نظر گرفته می‌شود.

 

3.      قابلیت دسترسی همیشگی

گاهی پیش می‌آید که قسمت‌های مختلف سایت شما برای مدتی به دلیل مشکلات فنی یا هر چیز دیگری از دسترس مخاطب خارج می‌شوند اما این مشکل نباید برای این صفحه رخ دهد. این صفحه همیشه باید آسان‌ترین جایی باشد که مخاطب می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد.

 

4.      بهینه‌سازی صفحه تماس با ما

شما باید به صورت مستمر این قسمت سایت‌ خود را ارتقا دهید و مشکلاتی که سبب دوری مشتری از شما می‌شود را برطرف کنید. برای مثال می‌توانید هر چند وقت فرم ایجاد ارتباط را بهبود بخشید.

 

جمع‌بندی

اگر بخواهیم در جواب به سوال" صفحه تماس با مای وبسایت چه ویژگی‌هایی دارد" گزیده‌گویی کنیم، باید گفت که این صفحه باید سودمند و ساده باشد و تمام اطلاعات ضروری را به مخاطب شما بدهد. کارآمدی این بخش سایت شما در گسترش کسب و کار و ایجاد ارتباط با مشتریان بسیار نقش کلیدی دارد و غفلت از آن تاثیری منفی بر دید مخاطب خواهد داشت.

https://www.p30plus.org/international-domain/