محتوا

مرکز تولید محتوا

۵ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

هنر بیانگر چه موضوعاتی را پوشش می دهد؟ بررسی اهداف و مزایای کلاس بیان هنری


امروزه، بسیاری از ما تبلیغاتی برای کلاس های سخنرانی و هنر می بینیم. اما سوال اینجاست که چه موضوعاتی در فن بیان گنجانده شده است؟ به عبارت دیگر هدف از شرکت در کلاس بیان هنر چیست و این کار چه کمکی به ما می کند. در این مقاله در سایت جهاد دانشگاهی می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که در این کلاس به چه موضوعاتی پرداخته می شود و مزایای کلاس های بیان هنر برای کودکان و بزرگسالان را توضیح می دهیم.

بیانیه هنری چیست؟

فن بیان مجموعه ای از مهارت ها و اصولی است که به شما کمک می کند به راحتی در گروه صحبت کنید و به بهترین شکل ممکن معنا را به دیگران منتقل کنید. بنابراین یکی از مزایای دوره فن بیان این است که قدرت بیان عقاید و صحبت در مورد نظرات خود را پیدا می کنید و از این طریق می توانید مهارت های ارتباطی خود را توسعه دهید و یا در قانع کردن دیگران موفق شوید. برای حضور در کلاس فن بیان در اصفهان روی لینک ارائه شده کلیک کنید.

هنر بیانگر چه موضوعاتی را پوشش می دهد؟

برای اینکه بدانیم حضور در این کلاس چگونه می تواند به تقویت مهارت های ارتباطی شما کمک کند، باید بگوییم چه موضوعاتی در بیان خود گنجانده شده است؟ مهم ترین موضوعاتی که در این گروه ها مطرح می شود عبارتند از:

مهارت های صحبت کردن

تعریف فصاحت عبارت است از توانایی بسط و جذابیت بیشتر کلمات برای مخاطب. با یادگیری این تکنیک می آموزید که از چه کلماتی در سخنرانی خود استفاده کنید و چگونه حتی در یک سخنرانی طولانی مخاطب را جذب کنید. به این ترتیب، شما به عنوان یک فرد مشهور در میان جمعیت شناخته می شوید که می توانید بر دیگران تأثیر بگذارید و آنها را وادار کنید تا ایده های شما را به اشتراک بگذارند.

مدرس

یکی دیگر از موضوعات مهم در کلاس فناوری گفتار مربوط به سخنرانی است که اطلاعات خوبی در مورد نحوه شروع و پایان سخنرانی ارائه می دهد. با یادگیری هنر صحبت کردن، می توانید زمان سخنرانی خود را به خوبی تنظیم کنید و به هر قسمت زمان دقیقی را که نیاز دارد اختصاص دهید. همچنین با یادگیری این تکنیک ها اهمیت سکوت در سخنرانی را می آموزید و یاد می گیرید که برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطب چه زمانی صحبت را متوقف کنید.

زبان بدن

زبان بدن یکی از مهم ترین موضوعاتی است که در کلاس های هنر مطرح می شود. زیرا زبان بدن تاثیر زیادی در ارتباط با مخاطب دارد. با یادگیری این مهارت نه تنها می توانید با دیگران ارتباط بهتری برقرار کنید، بلکه احساسات واقعی آنها را نیز راحت تر درک خواهید کرد. این کار باعث می‌شود که در جمع راحت‌تر صحبت کنید و می‌توانید احساسات مخاطب را از طریق بازخورد بدنی که به شما می‌دهند، درک کنید.

نحوه برقراری ارتباط چشمی

موضوع مهم دیگری که در کلاس هنرهای بیانی پوشش داده می شود، نحوه برقراری تماس چشمی است. به این ترتیب می توانید تاثیر بیشتری روی مخاطبان خود بگذارید و با تعداد زیادی از آنها به یکباره ارتباط برقرار کنید. در نتیجه در حین اجرا می توانید کل مخاطب را کنترل کنید و با بداهه گویی آنها را سرگرم کنید.

هدف از شرکت در کلاس فن بین زهرا شیراحمدی چیست؟

توانایی برقراری ارتباط موثر ایده ها

افزایش اعتماد به نفس و مهارت های سخنرانی در جمع

توانایی بیان خواسته ها و ایده ها به روشی قابل درک

توانایی انتقال دقیق معنا

توانایی تأثیرگذاری بر مردم

توانایی برقراری ارتباط موثر با همکاران، دوستان و خانواده

مسیر شغلی بهتری پیدا کنید و در مسیر فعلی خود به موفقیت برسید

بهترین هنر کودک

بسیاری از والدین از داشتن فرزندی لذت می برند که بتواند ایده های خود را به خوبی بیان کند و به عنوان یک گفتگوگر خوب شناخته شده است. به همین دلیل کودکان یا نوجوانان را به دوره هنری می فرستند. برای اطلاع از شرایط شرکت در دوره هنر نوجوانان اصفهان روی لینک کلیک کنید. مهمترین مزایای آموزش هنر برای کودکان عبارتند از:

افزایش اعتماد به نفس

یکی از مزیت های دوره بیان برای کودکان و نوجوانان این است که به آنها کمک می کند تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهند و به راحتی بتوانند نظرات خود را بیان کنند. به این ترتیب آنها در مقایسه با همسالان خود بهتر رشد خواهند کرد و فرصت های بیشتری خواهند داشت. زیرا آنها آموزش خواهند داشت.

توانایی خود را در برقراری ارتباط با دیگران افزایش دهید

یکی از مشکلات والدین این است که فرزندشان توانایی برقراری ارتباط با دیگران را ندارد و معمولا کناره گیری می کند. شرکت در کلاس هنر بیان به کودکان کمک می کند تا راحت تر با دیگران گفتگو کنند و در نتیجه دایره دوستان خود را گسترش دهند.

مهارت های سخنرانی در جمع خود را بهبود بخشید

یکی از مزایای اصلی کلاس های سخنرانی عمومی برای بچه ها این است که می توانند به راحتی در جمع صحبت کنند یا حتی دوره  های آنلاین زهرا شیراحمدی و گروهی از همسالان را مدیریت کنند. به این ترتیب نشان دادن استعدادها و توانایی های خود برای آنها آسان تر می شود و در بزرگسالی به موفقیت های بیشتری دست می یابند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سایت

ریان ابن شبیب کیست؟ (بررسی روایات مختلف)

امروز آمده‌ایم که بررسی نماییم و ببینیم ریان ابن شبیب کیست؟ او جزو تاریخ‌نگاران و محدثان برجسته اهل مذهب شیعه است. در واقع نخستین دست‌اندرکارانی بود که تجربیات و شهادت‌های مرتبط با کربلا و قیام عاشورا را در کتب تاریخی ثبت کرد. از معروف‌ترین روایات ریان، آنچه از امام رضا (علیه‌السلام) به مناسبت آغاز ماه محرم نقل شده، است.

از ریان بن شبیب چه می‌دانید؟
ریان بن شبیب که به ابن شبیب و خال المتعصم مشهور است، یکی از اصحاب علی بن موسی‌الرضا و محمدتقی بوده که علاوه بر جایگاه اجتماعی به‌خاطر قرابت فامیلی با مأمون و معتصم نزد علمای علم رجال موردتوجه قرار گرفته است. 

ریان در شهر قم اقامت داشت و در آنجا به نقل حدیث مشغول بوده است. او از محدثان مورد وثوق شیعه و اصحاب امام رضا (ع) و امام جواد (ع) بود.

محدثان قم  از  ریان بن شبیب روایت‌های گوناگون نقل کرده‌اند. مشهورترین روایت ریان، روایت معروف وی از امام رضا (ع) درباره محرم و عاشورا بود که فضل و ثواب عزاداری و گریه برای امام حسین (ع) در این زمان را روایت می‌کند.

روایت امام رضا از ریان ابن شبیب
در این روایت، ریان بن شبیب این گونه شرح می‌کند: روز اول ماه محرم، به خدمت حضرت علی بن موسی‌الرضا علیه‌السلام رسیدم. حضرت از من پرسید:

آیا امروز روزه‌داری؟ من پاسخ دادم: نه، ای پسر رسول‌الله، امروز روزه نیستم. حضرت ادامه دادند: امروز روزی بود که زکریا به خداوند گفت: پروردگارا، به من فرزندی پاکیزه عطا کن، تو دعاهای بندگانت را می‌شنوی.جوان ایرانی (irjavan.com)

خداوند دعای او را مستجاب کرد و در حینی که زکریا در محراب قرار داشت، ملائکه او را ندا دادند که خدا یحیی را به او مژده می‌دهد. ازاین‌رو، هر کس امروز را با روزه آغاز کند و سپس دعا کند، دعای او مستجاب خواهد شد، همانند دعای زکریا که مستجاب شد.

حرمت محرم از روایت ابن شبیب
حضرت بعد از آن به من فرمودند: ای پسر شبیب! ماه محرم در زمان جاهلیت، ماهی بود که مردم آن را مقدس می‌دانستند و از انجام قتل و جنگ در این ماه خودداری می‌کردند.

اما این امت، حرمت این ماه را نادیده گرفته، حرمت پیامبر خدا را نشناخته و در این ماه با خانواده پیامبر، علیهم‌السلام، جنگ کرده و زنان و کودکان ایشان را اسیر گرفته و اموال آن‌ها را غارت نموده‌اند. به همین دلیل، خداوند این اعمال را آمرزش نخواهد کرد.

حضرت ادامه دادند: ای پسر شبیب، اگر می‌خواهی برای امام حسین (علیه‌السلام) گریه کنی، گریه کن که او را ذبح و به همراه هجده نفر از اهل‌بیتشان، شهید کردند و هیچ‌کس از آن‌ها به یکدیگر شبیه نبود.

در جای دیگری، ریان از امام هشتم نقل می‌کند که فرمودند: پدرم از جدش به من خبر داد که زمانی که جدم حسین (علیه‌السلام) را شهید کردند، خون و خاک سرخ از آسمان بارید.

اگر برای امام حسین (علیه‌السلام) گریه می‌کنی، تا آب چشمت بر رخت جاری شود، خداوند همه گناهانت را بخشایش خواهد کرد، چه کوچک و چه بزرگ.

کسب جایگاه بهشت
ای پسر شبیب، اگر می‌خواهی در عالم باقیات، در بهشت سکنی یابی و در کنار رسول خدا و ائمه طاهرین (علیه‌السلام) باشی، لعنت بر قاتلین حسین (علیه‌السلام) بفرست. اگر می‌خواهی مثل ثواب شهدای کربلا داشته باشی، هر زمان که به مصیبت‌ها و تلخی‌هایی که بر حضرت حسین (علیه‌السلام) گریه کن.

زیارت امام حسین (ع)
در این ادامه، نویسنده ریان بن شبیب دربارة اهمیت زیارت امام حسین (علیه‌السلام) و نیز تأثیرات مختلف آن بر زندگی انسان‌ها سخن می‌گوید.

ای پسر شبیب! اگر به دنبال دیدار با خداوند و طلب آمرزش گناهان خود هستی و می‌خواهی درحالی‌که بی‌گناه هستی، پیشروی خدا حاضر شوی، زیارت امام حسین (علیه‌السلام) را بخوان.

زیرا با زیارت او، تأثیرات معنوی و روحانی بزرگی به دست می‌آوری و در برابر خداوند به‌عنوان یک شفیع قرار می‌گیری. اگر می‌خواهی در عالم آخرت بهشت را پیش از دیگران وارد شوی و در حضور پیامبر خدا و ائمه طاهرین (علیه‌السلام) قرارگیری، همچون اهل بهشت خوشبخت شوی، قاتلان حسین (علیه‌السلام) را ملعون بخوان. زیرا این عمل نشان از پایبندی به اصول‌دینی و عدالت است و از تأثیرات بزرگی بر رونق جامعه اسلامی برخوردار خواهد بود.

سخن آخر
به پایان محتوا ریان ابن شبیب کیست؟ رسیدیم و بیایید تا بر اساس دستور پیامبر و ائمه طاهرین (علیه‌السلام)، با گریه و اشک خود، در هر زمانی که احادیث واقعه عاشورا را به یاد می‌آوریم، بگوییم:

یا لیتنی کنت معکم فافوز فوزا عظیما. با این عمل، علاوه بر این که به امام حسین (علیه‌السلام) ارادت نشان می‌دهیم، در انتشار مفاهیم اخلاقی و انسانیت نیز نقش خواهیم داشت.

به یادآوری‌های او، به دلیل وقوع این فاجعه تاریخی و رویدادهای کربلا، هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد و همواره اتفاق تازه‌ای در درونمان ایجاد می‌شود تا به پیروی از ارزش‌ها و عدالت تشویق شویم.

این مقاله از افکار او، نشانگر تلاش فراوان برای حفظ و انتقال آموزه‌های انسانی اسلامی است. او تأکید دارد که با زیارت امام حسین (علیه‌السلام)، انسان‌ها نه‌تنها می‌توانند ارتباط خود با دین و خداوند تقویت کنند، بلکه نقش فعال در ایجاد عدالت اجتماعی و ارتقا اخلاق در جامعه را نیز ایفا نمایند.

 

ریان ابن شبیب کیست؟ (بررسی روایات مختلف)
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سایت

ماکارونی مرغ اما من آنها را آلفردو می خورم


پاستا پنه مرغ با سس آلفردو یکی از آن غذاهای ماکارونی ایتالیایی است که به راحتی تهیه می شود و در عین حال بسیار خوشمزه است.

عناصر:

پاستا پنه

500 گرم

کره

100 گرم

کرم

100 گرم

سینه مرغ یا سینه مرغ تکه تکه شده

300 گرم

نمک، فلفل سیاه یا فلفل قرمز، پودر آویشن

به مقدار لازم

سیر

2 دارو

موم

100 میلی لیتر

ارد

1 قاشق غذاخوری

پنیر پارمزان رنده شده

4 تا 6 قاشق غذاخوری

جعفری تازه خرد شده

2 قاشق غذاخوری

ریحان

چند برگ

طرز تهیه:

برای تهیه سس آلفردو ابتدا 50 گرم کره را روی حرارت بسیار کم آب کرده و یک قاشق غذاخوری آرد اضافه کرده و تفت دهید. سیر ریز خرد شده را اضافه کنید و کمی تفت دهید. سپس 100 گرم خامه را با 100 میلی لیتر شیر مخلوط کرده و به مدت 2-3 دقیقه در همان دما مخلوط نکنید. سپس پنیر را به مخلوط کره و خامه اضافه کنید و مدام هم بزنید و از روی حرارت بردارید.

بهتر است خامه تازه مصرف شود تا خیلی سفت نشود. اگر خامه کمی سفت بود، می توانید خامه را با یک یا دو قاشق غذاخوری شیر رقیق کنید.

یک لیتر آب، یک قاشق غذاخوری نمک و یک قاشق غذاخوری روغن را در قابلمه بریزید و بگذارید بجوشد. سپس پاستا را به آب در حال جوش اضافه کنید. حدود 15 دقیقه بپزید تا پاستا طعم خام خود را از دست بدهد و کاملا پخته شود.

شاید فکر کنید 15 دقیقه زمان زیادی برای پختن پاستا است. اما توجه داشته باشید که از آنجایی که این ماکارونی مستقیم سرو می شود و روی حرارت بخار پز نمی شود، اگر در 8 دقیقه پخته شود باز هم سفت خواهد بود و بو یا طعم خامی دارد!

روغن موجود در آب نمک از چسبیدن پاستا جلوگیری می کند. توجه داشته باشید که ماکارونی در حال جوشیدن است، در قابلمه باید باز باشد تا پاستا به صورت خمیر در نیاید. در حالی که پاستا در حال پختن است، یک یا دو بار مخلوط را هم بزنید. بعد از 15 دقیقه پاستاها را در یک سبد آبکشی بریزید و مقداری آب روی آنها بریزید تا نمک اضافی آنها شسته شود.

همزمان پاستا را در آب ریخته، 50 گرم کره را در تابه ای دیگر آب کرده و یک تکه مرغ یا مرغ را به آن اضافه کنید و بگذارید کمی تفت بخورد. سپس نمک و فلفل و نیمی از سس آلفردو را اضافه کنید و چند دقیقه بگذارید مخلوط شود تا مرغ طعم خود را بگیرد.

سپس پاستا آبکش شده را در ظرفی که برای سرو در نظر گرفته اید بریزید و مخلوط مرغ و سس آلفردو را اضافه کنید و با کمی پنیر پارمزان بپاشید و با ریحان تزیین کنید و بلافاصله داغ سرو کنید. بقیه سس آلفردو را روی بشقاب هایی که سرو کرده اید بریزید.

همچنین می توانید مواد را در ظرف پیرکس بریزید و روی مواد کمی پنیر پارمزان بپاشید و در طبقه وسط فر با حرارت زیاد یا روی گریل قرار دهید تا پخته شود و پنیر طلایی و خوشرنگ شود. سپس سرو کنید و نوش جان کنید..
 

متن کامل مقاله را بخوانید:  https://bepazeem.com/recipes/طرز-تهیه-پنه-آلفردو-با-گوشت/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سایت

دانلود درایور پرینترهای canon برای ویندوز

آموزش دانلود درایور پرینتر کانن

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه یک چاپگر فایل ها را در رایانه شما چاپ می کند؟ چه نرم افزاری می تواند داده های رایانه شما را با استفاده از چاپگر به فرمت خروجی فیزیکی تبدیل کند؟ اگر می خواهید پاسخ این سوالات را بدانید، این مقاله برای شما مناسب است. در این مقاله به معنی و اهمیت درایورهای چاپگر و همچنین نحوه یافتن و دانلود درایورهای چاپگر لیزری کانن و درایورهای جوهرافشان کانن می پردازیم.

درایور چاپگر چیست و چه کاربردی دارد؟

درایور چاپگر قطعه ای از نرم افزار است که چاپگر، دستگاه های جانبی و رایانه را به هم متصل می کند. اساساً، یک درایور چاپگر به رایانه شما اجازه می دهد تا با چاپگر ارتباط برقرار کند. به عبارت دیگر، درایورها به سیستم شما اجازه می دهند تا جزئیات و ویژگی های چاپگر را درک کند.

از طرفی شما به برنامه ای نیاز دارید تا دستورات لازم را از طریق سیستم عامل به چاپگر صادر کند و درایورها همان برنامه هایی هستند که چاپگر را به انجام کارهایی که شما نیاز دارید هدایت می کنند. دستورالعمل ها و داده های ارسال شده توسط سیستم عامل به یک زبان یا قالب ترجمه می شود تا چاپگر بتواند آنها را درک کند و به دستورات صادر شده پاسخ مناسب دهد. این زبان ها محتوای صفحه و نحوه تهیه آن برای چاپگر را توصیف می کنند.

هر چاپگر دارای یک درایور منحصر به فرد برای هر سیستم عاملی است که توسط سازنده آن ایجاد و منتشر شده است و باید بر روی کامپیوتر نصب شود. اگر درایور اشتباهی را در سیستم عامل خود نصب کنید، رایانه شما دستگاه چاپگر را به درستی تشخیص نخواهد داد.

چرا درایور چاپگر مهم است؟

همانطور که قبلاً گفتیم درایور چاپگر نرم افزاری است که ارتباط بین کامپیوتر و چاپگر را تسهیل می کند و بدون آن فرآیند چاپ با مشکل مواجه خواهد شد. اساساً، این درایور همان چیزی است که به چاپگر شما می گوید سند را چاپ کند و چگونه آن را چاپ کند. آنها به عنوان مترجم عمل می کنند و مسئول تبدیل اطلاعات به فرم قابل درک چاپگر هستند.

از جمله اهمیت سایر درایورها، نقش آنها در نظارت و کنترل تنظیمات کار چاپ است. حاشیه‌ها، اندازه‌های صفحه و هر کار دیگری را که باعث می‌شود چاپ آن‌طور که انتظار دارید کار کند، تنظیم کنید، همه در سایه درایورها اتفاق می‌افتد. این تنظیمات ممکن است به‌عنوان پیش‌فرض در درایور چاپگر ذخیره شوند یا شامل مجموعه‌ای از تنظیماتی باشند که برای چاپ یک سند خاص استفاده کرده‌اید.

علاوه بر موارد فوق، چاپگرها می توانند سیگنال هایی را از طریق درایورهای منحصر به فرد خود به رایانه شما ارسال کنند. این علائم ممکن است شامل هشدارهایی در مورد کاهش سطح جوهر در دستگاه یا خطاهایی باشد که در طول عملیات چاپ رخ می دهد.

نحوه دانلود درایورهای چاپگر کانن

اگر به تازگی یک چاپگر Canon خریداری کرده اید، یک رایانه جدید دریافت کرده اید، سیستم عامل خود را به روز کرده اید یا به دلایل دیگری چاپگر و رایانه شما نمی توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، باید درایور مناسب چاپگر Canon خود را نصب یا به روز کنید. ; زیرا در غیر این صورت نمی توانید به درستی از دستگاه استفاده کنید. دستورالعمل های گام به گام زیر را برای دانلود درایور چاپگر Canon دنبال کنید.

1- برای جستجوی مدل چاپگر مورد نظر به صفحه پشتیبانی وب سایت Canon در لینک زیر بروید:

https://www.usa.canon.com/internet/portal/us/home/support

تنها با وارد کردن بخشی از نام دستگاه، مدل مورد نظر در زیر کادر جستجو ظاهر می شود. روی آن کلیک کنید. به عنوان مثال، ما مدل چاپگر "imageCLASS MF269dw" را جستجو کرده ایم.
 

2- صفحه مدل چاپگر مورد نیاز شما باز می شود. در این صفحه گزینه های "Drivers & Downloads"، "Instructions" و "Requires Service" نمایش داده می شوند. با کلیک بر روی گزینه "Drivers & Downloads" به صفحه مورد نیازتان هدایت می شوید.

دانلودها و درایورهای کانن

به طور پیش فرض گزینه "Drivers" در این صفحه فعال است و لیستی از درایورها را مشاهده خواهید کرد. اگر برای اولین بار است که چاپگر را نصب می کنید، سیستم عامل رایانه را به روز کرده اید یا اگر چاپگر نمی تواند به رایانه متصل شود، گزینه "درایور توصیه شده" را انتخاب کنید.

Canon درایور را توصیه می کند.

3- در قسمت "درایورها" بالا گزینه ای به نام "انتخاب سیستم عامل" وجود دارد که می توانید کشو را برای مشاهده سیستم عامل های مختلف و انتخاب سیستم عامل کامپیوتر خود باز کنید.

انتخاب یک برنامه درایور چاپگر Canon

4- بر روی دکمه "انتخاب" کلیک کنید. این دکمه در سمت راست درایور مورد نظر قرار دارد. پس از انتخاب این گزینه، گزینه "دانلود" ظاهر می شود و با کلیک بر روی این گزینه. فایل درایور چاپگر Canon "imageCLASS MF269dw" در رایانه شما ذخیره می شود.

دانلود درایور چاپگر کانن

اگر قصد دانلود ندارید یا درایور اشتباهی را انتخاب کرده اید، با کلیک روی گزینه Close شما را به حالت Select برمی گرداند و به شما امکان می دهد درایور دیگری را انتخاب کنید.

درایور چاپگر Canon انتخاب شده را رد کنید

5- پس از اتمام دانلود به محل ذخیره فایل رفته و پس از دوبار کلیک کردن، عملیات نصب را کامل کنید.

چرا باید درایورهای چاپگر Canon به روز شوند؟

وجود درایورهای قدیمی در چاپگرهای Canon می تواند باعث شود دستگاه شما به درستی کار نکند. این درایورها داده های ارسال شده از رایانه را به چاپگر به درستی ترجمه نمی کنند، در نتیجه چاپ قطع می شود، کیفیت چاپ کاهش می یابد و گاهی اوقات دستگاه حتی توسط رایانه شناسایی نمی شود. به همین دلیل، به روز رسانی درایورهای چاپگر Canon بسیار مهم است.

از دیگر مزایای به‌روزرسانی درایورهای چاپگر Canon می‌توان به رفع خطاها و اشکالات چاپ قدیمی، بهبود ویژگی‌های امنیتی چاپگر یا افزودن ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید به دستگاه شما اشاره کرد.

آخرین کلمه

در این مقاله در مورد اهمیت درایورها برای کارکرد صحیح پرینترها، نحوه به روز رسانی آنها و نحوه دانلود درایورهای چاپگر Canon صحبت کردیم. امیدواریم این محتوا به شما کمک کرده باشد تا در مورد نحوه عملکرد درایورهای چاپگر بیشتر بدانید. اگر در یافتن و دانلود درایورهای چاپگر کانن مشکل دارید، می توانید از دستورالعمل های مشاوران ما استفاده کنید.

در صورت تمایل به مشاهده قیمت و خرید پرینترهای باکیفیت مقرون به صرفه که از خدمات پس از فروش نیز بهره مند هستند، می توانید از محصولات ما در لینک زیر دیدن فرمایید. همکاران ما برای انتخاب بهترین و مطمئن ترین محصولات در کنار شما خواهند بود.
 

مشاهده رفرنس: دانلود درایور پرینتر canon

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سایت

آهنگ جدید محسن یگانه به نام «منو اینجوری به خاطرت بسپار»

متن آهنگ منو اینجوری به خاطرت بسپار محسن یگانه

نگران بودم الان کجای این شهری
نکنه راه خونمونو گُم کردی
یا اگه دلت هوای خونمونو کرد
تا کجای راهو اشتباه اشتباه برگردی
نگران بودم آه میکشیدم از ته دل
من به جای هردومون غصه میخوردم
انقدر فکر تو بودم که زخمامو یادم رفت
انقدر که نفهمیدم کی و کجا کی و کجا کجا مُردم
منو اینجوری به خاطرت بسپر
یه پرنده که غصتو میخورد
یه پرنده که منتظر نشست و نشست
یه پرنده که کنج لونش مُرد

https://musicdel.ir/single-tracks/169646/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدیر سایت