همانطور که در ویدئو مشاهده می کنید، هر شهروند خارجی تنها برای یک واحد (1338 متر مربع) می تواند سند مالکیت بگیرد. البته خرید چند دنوم رایگان و نامحدود است. اما اگر می خواهید مدرک بگیرید باید بدانید که برای خارجی ها محدودیت هایی در این زمینه وجود دارد.

محدودیت در خرید زمین توسط خارجی ها

اگر قصد ساخت و ساز در زمین خریداری شده خود را دارید، ذکر این نکته ضروری است که شما تنها در کمتر از 35 درصد از زمین خود یک خانه حداکثر دو طبقه اجاره می کنید. بنابراین نمی توانید سازه ای با کاربری تجاری یا بیش از یک واحد بسازید. ویلای دو طبقه بهترین خانه ای است که می توانید در زمین خود بسازید.

دولت تدابیر ویژه ای برای افرادی که قصد ساخت و ساز در قبرس شمالی یورومای را دارند در نظر گرفته است. اولاً، مجوز تجارت نمی تواند به نام یک خارجی باشد و باید به نام یک شهروند قبرسی باشد. ضمناً زمین خریداری شده نمی تواند به نام شخص باشد و باید به نام شرکت باشد.

توسعه در قبرس شمالی بسیار سودآور است. افرادی از کشورهای مختلف با پیروی از این قانون شروع به ساخت و ساز در قبرس شمالی کرده اند و از این راه سود بالایی به دست می آورند.

اگر به فکر اقامت قبرس با خرید زمین هستید، با Eurome تماس بگیرید. امور شما به خوبی پیش خواهد رفت. کل فرآیند تحت نظارت مستقیم آقای امرا چایل و با کمک وکلای شرکت که همگی وکلای درجه یک قوه قضاییه قبرس شمالی هستند.