از سمت غرب می‌توان از بندرانزلی، زیبا کنار یا لشت نشاء و از سمت شرق می‌توان لاهیجان- دهشال، لسکوکلایه، لب دریا، امیرکیاسر، یا لاهیجان، رودبنه، دهکاء یا لنگرود، چمخاله وارد این بخش زیبای کشور شد. زیبایی خیره‌کننده‌ای که در کمتر از مناطق دنیا می‌توان دید.

رشته من به “شبکه” و “اینترنت” ارتباطی نداره ولی خیلی به طراحی و تاثیر سایت ها توجه میکنم، سایتی که ساده باشه و بیننده بی اطلاع در نخستین ارتباط، متوجه -آنچه میخواهد- بشه بسیار مهمّه، برای مثال من از دوسایت بانک ملت و بانک سپه استفاده میکنم، این تصویر ممکن است با اتاق اصلی تفاوت داشته باشدسوئیت بزرگ رویال سه نفره سوئیت بزرگ رویال سه نفره (ظرفیت نفراضافه ندارد)

۰ برای ثبت نظر خود، ابتدا باید وارد حساب کاربری شوید. تحویل اتاق ۱۴:۰۰ تخلیه اتاق ۱۲:۰۰ هتل ۵ ستاره تجاری مسکونی ستاره دریا در شهر توریستی چمخاله که یکی از قطب های توریستی شمال کشور می باشد واقع گردیده است. این مجتمع علاوه بر کاربری توریستی دارای کاربری هایی از جمله فرهنگی، ورزشی، مسکونی و تجاری می باشد. این هتل دارای دوبخش آپارتمانی و ویلایی می‌باشد که بخش آپارتمانی آن شامل آپارتمان‌هایی با چشم انداز منحصر به فرد دریاچه یا دریا می‌باشد.

شمالی‌ترین نقطه شهرستان لاهیجان، به دریای خزر و سواحل امیر آباد منتهی می‌شود که از جذابیت‌های زیادی برخوردار است. آدرس : تهران، خیابان شهید مفتح جنوبی، روبروی دانشگاه خوارزمی، خیابان ثاقب، پلاک ۲۲ تخفیف رزرو تا هم اکنون شهرستان رشت دارای سهم بیشترین ساحل و زمین در منطقه آزاد است و شهرستان‌های انزلی و آستانه اشرفیه به ترتیب در جایگاه بعدی قرار دارند. شهر رشت مرکز شهرستان رشت و استان گیلان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری ایران به شمار می رود.

سلام من مشهد زندگی میکنم حتما از ساحل چمخاله هم که نزدیک لاهیجانه داخل این پارک جاده ای آسفالته وجود دارد و هر کجای ان که بخواهید می توانید بنشینید و از طبیعت بی نظیر آن بهره ببرید .

۲۳ آبان ۱۳۹۸ پزشکی که با صرفه جویی همسر آلمانی، در ایران مدرسه سازی می کند خطا در ثبت ناملطفا همه ی اطلاعات فردی ضروری برای ثبت نام را وارد نماییدبستن

از آن دست دریاچه‌هایی‌ست که طبیعتی بکر، آن را احاطه کرده و مانع از دست درازی آدمی شده است. چَمخاله، منطقه‌ای ساحلی بسیار زیبا و منحصربه‌فرد در استان گیلان است که در حدود ۱۰ کیلومتری شرق لنگرود، ۲۰ کیلومتری شرق لاهیجان و ۳۹ کیلومتری غرب رودسر قرار دارد.

ماهی، طیور، زیتون، سبزیجات و صیفی جات، ترشی های محلی، برنج، کلوخ نمک، روناس (نوعی رنگ گیاهی برای رنگین ساختن ماهی شور)، پنیر محلی معروف به سیاه مزگی، کره ماسال، کدوی چمخاله کجاست محلی، ماهی شور و دودی، مغز حلوا (سوهان کنجدی)، ادوات ماهی گیری از جمله تولیدات روستایی است که در این بازار به فروش می ‌رسد. این آبگرم در روستای کوته‌کومه در ۹ کیلومتری از شهر لوندویل واقع شده است و از دیر باز برای درمان دردهای رماتیسمی، مفاصل و هم چنین از بین بردن لکه‌های پوستی مورد استفاده قرار می‌گرفته است. مسیر حرکت از لوندویل به آنجا به طور کامل آسفالت بوده و در حاشیه‌ی پر آب و ساحل چمخاله زلال واقع شده است.

این قلعه یادگاری‌ست از دوره ساسانیان که در گذشته‌های دور دژ دفاعی اسماعیلیان نیز بوده است. در ضمن تقریبا سفر به چمخاله در پایان فصل بهار و آغاز فصل تابستان نوعی خاص از تمشک وحشی در بیشه زارهای این روستا می‌روید که قطعا طعم آن را جایی دیگر نچشیده‌اید. باشد که این طبیعت بکر و زیبا پاک و بکر و زیبا باقی بماند.

آنچه بیش از هر چیز بیننده را به حیرت می‌اندازد، علت وجودی چنین بنایی در این نقطه دور افتاده است. در اینکه اسپیه مزگت یک مرکز عبادی بزرگ بوده تردیدی نیست و این امر از وجود احتمالی یک شهر یا سایت باستانی مدفون شده در حوالی آن خبر می‌دهد. لازم به ذکر است، اگر به دنبال تفریحات دلپذیری چون تله کابین، شهربازی هستید این منطقه را به هیچ وجهه از دست ندهید.

پارک بزرگی که در امتداد تالاب وجود دارد با وسعت ۳۵۰۰ متری در سال ۱۳۰۵ ساخته شده است. در شمال این بلوار دو موج‌شکن معروف انزلی چشم‌اندازی زیبا ایجاد کرده‌اند. » از آن دست جاذبه‌های بکر ایران به حساب می‌آید که چشمان شما را مسخ می‌کند و آن چنان روح و روان شما را به بازی می‌گیرد که گذر زمان را حس نخواهید کرد، درختان سر به فلک کشیده‌اش چنان در هم تنیده شده، که گویی روحی‌ست در دو بدن.

در دوران سلطنت خاندان پهلوی اسم آن به «بندر پهلوی» یا پهلوی تغییر داده شده بود. ولی پس از انقلاب اسلامی اسم گذشته خود یعنی "انزلی" را باز یافت. بهترین مناطق شمال ایران برای مسافرت یکی از بهترین مناطق توریستی که باب میل و پسند همه ی ایرانیان در اقصی نقاط کشور نیز هست، استان های گیلان و مازندران است که در اصطلاح ما ایرانی ها در هنگام مسافرت کاملا با هم یکی شده و آن را به عنوان شمال می شناسیم و سریع برای هر مناسبتی به سمتش روانه می شویم.

در مناطق مختلف با توجه به فرهنگ منطقه صنایع دستی خاصی رایج است. مثلاً سفالگری در املش و جیرده، شالبافی در تالش و توسط گالش‌ها. چموش و چارق دوزی در ماسوله رایج است. همچنین نمد و بامبو بافی، فرش و گلیم و قلابدوزی در مناطق مختلف رایج است. جهانگردان به مصنوعات چوبی زیبای گیلان علاقه‌مندند. ، در ارتفاع هزار و ۴۸۹ متری از سطح دریا، شکل قدیمی خود را حفظ کرده است و در هجوم امروزه سنگ ها و سیمان ها به خانه‌های روستایی، هنوز با خانه های چوبی و تخته ای و سقف های رنگارنگ به راحتی از شما دلبری می‌کند.